piesss
(Budyniasty007)
18 Styczeń 2007 19:46
#1
mam wielki problem. czasami przy załanczaniu systemu nie włancza się gg i niektóre programy nie chca chodzić:( myślałem że to wina dysku twardego, wymieniłem go na nowy i przez pewnien czas wszystko było ok ale pózniej znowu sie zaczęło:( nie wiem co jest przyczyną. to jeszcze nie koniec mojego problemu. moja płyta główna czasami nie wykrywa dysku twardego:( dzieje się tak kiedy odepnę dysk. kiedyś męczyłem sie ponad dwie godziny, odpinałem podpinałem aż wkońcu się udało. może winą obu moich problemów jest płyta główna która ma juz jakieś 5 lat, może przez nią mój dysk czasami “szaleje”. proszę o pomoc!
sdar
(sdar)
19 Styczeń 2007 09:27
#3
piesss Na forum obowiązuje używanie polskiej pisowni (włączając w to znaki typu ą, ś, ć, ł, ó itd). Zastosuj się proszę do tej zasady i popraw błędy. W przeciwnym wypadku temat może wylądować w koszu.
piesss
(Budyniasty007)
19 Styczeń 2007 14:49
#4
Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 15:51:33, on 2007-01-19 Platform: Windows XP Dodatek SP. 1 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\Program Files\PCI Audio Applications\Bin\EchoCtrl.exe C:\WINDOWS\Mixer.exe C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe C:\Program Files\Gadu-Gadu\gg.exe C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe C:\Program Files\WLAN\WConfig\WConfig.exe C:\Program Files\Skype\Plugin Manager\SkypePM.exe C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe C:\Program Files\JetAudio\JetAudio.exe C:\Program Files\Opera\Opera.exe C:\Documents and Settings\Kisiel\Moje dokumenty\HijackThis.exe R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://google.bearshare.com/pl/ R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Łącza O2 - BHO: Yahoo! Toolbar Helper - {02478D38-C3F9-4EFB-9B51-7695ECA05670} - C:\Program Files\Yahoo!\Companion\Installs\cpn\yt.dll O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx O3 - Toolbar: Yahoo! Toolbar - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - C:\Program Files\Yahoo!\Companion\Installs\cpn\yt.dll O4 - HKLM…\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup O4 - HKLM…\Run: [nwiz] nwiz.exe /install O4 - HKLM…\Run: [C-Media Echo Control] C:\Program Files\PCI Audio Applications\Bin\EchoCtrl.exe O4 - HKLM…\Run: [C-Media Mixer] Mixer.exe /startup O4 - HKLM…\Run: [avast!] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe O4 - HKLM…\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit O4 - HKLM…\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k O4 - HKCU…\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe O4 - HKCU…\Run: [MSMSGS] “C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe” /background O4 - HKCU…\Run: [Gadu-Gadu] “C:\Program Files\Gadu-Gadu\gg.exe” /tray O4 - HKCU…\Run: [skype] “C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe” /nosplash /minimized O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE O4 - Global Startup: WConfig.lnk = ? O9 - Extra button: Related - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm O9 - Extra ‘Tools’ menuitem: Show &Related Links - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm O10 - Broken Internet access because of LSP provider ‘xfire_lsp_10650.dll’ missing O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL O23 - Service: avast! iAVS4 Control Service (aswUpdSv) - Unknown owner - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe O23 - Service: avast! Antivirus - Unknown owner - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe O23 - Service: avast! Mail Scanner - Unknown owner - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe" /service (file missing) O23 - Service: avast! Web Scanner - Unknown owner - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe" /service (file missing) O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
Złączono Posty : 19.01.2007 (Pią) 15:56
Krzychuu
(Krzychuu)
19 Styczeń 2007 15:45
#5
piesss log z Silenta jest urwany. :?
Piwollo
(Piwollo)
19 Styczeń 2007 16:21
#6
Poczekaj na komunikat Done .
BTW: Hijack, czysty ;).
KYNEK
(KYNEK)
19 Styczeń 2007 16:25
#7
Przede wszystkim zainstaluj Service Pack 2 :!:
Krzychuu
(Krzychuu)
19 Styczeń 2007 16:26
#8
I może też zainstalować IE 7 dla poprawy bezpieczeństwa w systemie.
piesss
(Budyniasty007)
21 Styczeń 2007 08:14
#9
“Silent Runners.vbs”, revision R50, http://www.silentrunners.org/ Operating System: Windows XP Output limited to non-default values, except where indicated by “{++}” Startup items buried in registry: --------------------------------- HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\ {++} “CTFMON.EXE” = “C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe” [MS] “MSMSGS” = ““C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe” /background” [MS] “Gadu-Gadu” = ““C:\Program Files\Gadu-Gadu\gg.exe” /tray” [“Gadu-Gadu S.A.”] “Skype” = ““C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe” /nosplash /minimized” [“Skype Technologies S.A.”] HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\ {++} “NvCplDaemon” = “RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup” [MS] “nwiz” = “nwiz.exe /install” [“NVIDIA Corporation”] “C-Media Echo Control” = “C:\Program Files\PCI Audio Applications\Bin\EchoCtrl.exe” [empty string] “C-Media Mixer” = “Mixer.exe /startup” [“C-Media Electronic Inc. (http://www.cmedia.com.tw )”] “avast!” = “C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe” [null data] “NvMediaCenter” = “RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit” [MS] “KernelFaultCheck” = “C:\WINDOWS\system32\dumprep 0 -k” HKLM\Software\Microsoft\Active Setup\Installed Components\ {306D6C21-C1B6-4629-986C-E59E1875B8AF}(Default) = (no title provided) \StubPath = ““C:\WINDOWS\System32\rundll32.exe” “C:\Program Files\Messenger\msgsc.dll”,ShowIconsUser” [MS] HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\ {02478D38-C3F9-4EFB-9B51-7695ECA05670}(Default) = (no title provided) -> {HKLM…CLSID} = “Yahoo! Toolbar Helper” \InProcServer32(Default) = “C:\Program Files\Yahoo!\Companion\Installs\cpn\yt.dll” [“Yahoo! Inc.”] {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3}(Default) = (no title provided) -> {HKLM…CLSID} = “AcroIEHlprObj Class” \InProcServer32(Default) = “C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll” [“Adobe Systems Incorporated”] HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Shell Extensions\Approved\ “{42071714-76d4-11d1-8b24-00a0c9068ff3}” = “Rozszerzenie CPL kadrowania wyświetlania” -> {HKLM…CLSID} = “Rozszerzenie CPL kadrowania wyświetlania” \InProcServer32(Default) = “deskpan.dll” [file not found] “{88895560-9AA2-1069-930E-00AA0030EBC8}” = “Rozszerzenie ikony HyperTerminalu” -> {HKLM…CLSID} = “HyperTerminal Icon Ext” \InProcServer32(Default) = “C:\WINDOWS\System32\hticons.dll” [“Hilgraeve, Inc.”] “{1CDB2949-8F65-4355-8456-263E7C208A5D}” = “Desktop Explorer” -> {HKLM…CLSID} = “Desktop Explorer” \InProcServer32(Default) = “C:\WINDOWS\System32\nvshell.dll” [“NVIDIA Corporation”] “{1E9B04FB-F9E5-4718-997B-B8DA88302A47}” = “Desktop Explorer Menu” -> {HKLM…CLSID} = (no title provided) \InProcServer32(Default) = “C:\WINDOWS\System32\nvshell.dll” [“NVIDIA Corporation”] “{472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24}” = “avast” -> {HKLM…CLSID} = “avast” \InProcServer32(Default) = “C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashShell.dll” [“ALWIL Software”] “{A70C977A-BF00-412C-90B7-034C51DA2439}” = “NvCpl DesktopContext Class” -> {HKLM…CLSID} = “DesktopContext Class” \InProcServer32(Default) = “C:\WINDOWS\System32\nvcpl.dll” [“NVIDIA Corporation”] “{FFB699E0-306A-11d3-8BD1-00104B6F7516}” = “Play on my TV helper” -> {HKLM…CLSID} = “NVIDIA CPL Extension” \InProcServer32(Default) = “C:\WINDOWS\System32\nvcpl.dll” [“NVIDIA Corporation”] “{1E9B04FB-F9E5-4718-997B-B8DA88302A48}” = “nView Desktop Context Menu” -> {HKLM…CLSID} = “nView Desktop Context Menu” \InProcServer32(Default) = “C:\WINDOWS\System32\nvshell.dll” [“NVIDIA Corporation”] “{0006F045-0000-0000-C000-000000000046}” = “Microsoft Outlook Custom Icon Handler” -> {HKLM…CLSID} = “Rozszerzenie ikon plików programu Outlook” \InProcServer32(Default) = “C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office\OLKFSTUB.DLL” [MS] “{8D1636FD-CA49-4B4E-90E4-0A20E03A15E8}” = “jetAudio” -> {HKLM…CLSID} = “JetFlExt Class” \InProcServer32(Default) = “C:\Program Files\JetAudio\JetFlExt.dll” [“JetAudio, Inc.”] “{B41DB860-8EE4-11D2-9906-E49FADC173CA}” = “WinRAR shell extension” -> {HKLM…CLSID} = “WinRAR” \InProcServer32(Default) = “C:\Program Files\WinRAR\rarext.dll” [null data] HKLM\Software\Classes\Folder\shellex\ColumnHandlers\ {F9DB5320-233E-11D1-9F84-707F02C10627}(Default) = “PDF Column Info” -> {HKLM…CLSID} = “PDF Shell Extension” \InProcServer32(Default) = “C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\PDFShell.dll” [“Adobe Systems, Inc.”] HKLM\Software\Classes*\shellex\ContextMenuHandlers\ avast(Default) = “{472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24}” -> {HKLM…CLSID} = “avast” \InProcServer32(Default) = “C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashShell.dll” [“ALWIL Software”] WinRAR(Default) = “{B41DB860-8EE4-11D2-9906-E49FADC173CA}” -> {HKLM…CLSID} = “WinRAR” \InProcServer32(Default) = “C:\Program Files\WinRAR\rarext.dll” [null data] HKLM\Software\Classes\Directory\shellex\ContextMenuHandlers\ jetAudio(Default) = “{8D1636FD-CA49-4B4E-90E4-0A20E03A15E8}” -> {HKLM…CLSID} = “JetFlExt Class” \InProcServer32(Default) = “C:\Program Files\JetAudio\JetFlExt.dll” [“JetAudio, Inc.”] WinRAR(Default) = “{B41DB860-8EE4-11D2-9906-E49FADC173CA}” -> {HKLM…CLSID} = “WinRAR” \InProcServer32(Default) = “C:\Program Files\WinRAR\rarext.dll” [null data] HKLM\Software\Classes\Folder\shellex\ContextMenuHandlers\ avast(Default) = “{472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24}” -> {HKLM…CLSID} = “avast” \InProcServer32(Default) = “C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashShell.dll” [“ALWIL Software”] jetAudio(Default) = “{8D1636FD-CA49-4B4E-90E4-0A20E03A15E8}” -> {HKLM…CLSID} = “JetFlExt Class” \InProcServer32(Default) = “C:\Program Files\JetAudio\JetFlExt.dll” [“JetAudio, Inc.”] WinRAR(Default) = “{B41DB860-8EE4-11D2-9906-E49FADC173CA}” -> {HKLM…CLSID} = “WinRAR” \InProcServer32(Default) = “C:\Program Files\WinRAR\rarext.dll” [null data] Group Policies {GPedit.msc branch and setting}: ----------------------------------------------- Note: detected settings may not have any effect. HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System\ “shutdownwithoutlogon” = (REG_DWORD) hex:0x00000001 {Computer Configuration|Windows Settings|Security Settings|Local Policies|Security Options| Shutdown: Allow system to be shut down without having to log on} “undockwithoutlogon” = (REG_DWORD) hex:0x00000001 {Computer Configuration|Windows Settings|Security Settings|Local Policies|Security Options| Devices: Allow undock without having to log on} Active Desktop and Wallpaper: ----------------------------- Active Desktop may be disabled at this entry: HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellState Displayed if Active Desktop enabled and wallpaper not set by Group Policy: HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Desktop\General\ “Wallpaper” = “C:\Program Files\Opera\profile\skin\52h-289a8327cce8333add8dba93fe29844d.bmp” Displayed if Active Desktop disabled and wallpaper not set by Group Policy: HKCU\Control Panel\Desktop\ “Wallpaper” = “C:\Program Files\Opera\profile\skin\52h-289a8327cce8333add8dba93fe29844d.bmp” Enabled Screen Saver: --------------------- HKCU\Control Panel\Desktop\ “SCRNSAVE.EXE” = “C:\WINDOWS\System32\logon.scr” [MS] Startup items in “Kisiel” & “All Users” startup folders: -------------------------------------------------------- C:\Documents and Settings\All Users\Menu Start\Programy\Autostart “Adobe Reader Speed Launch” -> shortcut to: “C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe” [“Adobe Systems Incorporated”] “Microsoft Office” -> shortcut to: “C:\Program Files\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE -b -l” [MS] “WConfig” -> shortcut to: “C:\Program Files\WLAN\WConfig\WConfig.exe” [“WirelessLan Technology, Corp.”] Winsock2 Service Provider DLLs: ------------------------------- Namespace Service Providers HKLM\System\CurrentControlSet\Services\Winsock2\Parameters\NameSpace_Catalog5\Catalog_Entries\ {++} 000000000001\LibraryPath = “%SystemRoot%\System32\mswsock.dll” [MS] 000000000002\LibraryPath = “%SystemRoot%\System32\winrnr.dll” [MS] 000000000003\LibraryPath = “%SystemRoot%\System32\mswsock.dll” [MS] Transport Service Providers HKLM\System\CurrentControlSet\Services\Winsock2\Parameters\Protocol_Catalog9\Catalog_Entries\ {++} 0000000000##\PackedCatalogItem (contains) DLL [Company Name], (at) ## range: xfire_lsp_10650.dll [null data], 01 - 05, 19 %SystemRoot%\system32\mswsock.dll [MS], 06 - 08, 11 - 18 %SystemRoot%\system32\rsvpsp.dll [MS], 09 - 10 Toolbars, Explorer Bars, Extensions: ------------------------------------ Toolbars HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\WebBrowser\ “{EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88}” -> {HKLM…CLSID} = “Yahoo! Toolbar” \InProcServer32(Default) = “C:\Program Files\Yahoo!\Companion\Installs\cpn\yt.dll” [“Yahoo! Inc.”] HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\ “{EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88}” = (no title provided) -> {HKLM…CLSID} = “Yahoo! Toolbar” \InProcServer32(Default) = “C:\Program Files\Yahoo!\Companion\Installs\cpn\yt.dll” [“Yahoo! Inc.”] Running Services (Display Name, Service Name, Path {Service DLL}): ------------------------------------------------------------------ avast! Antivirus, avast! Antivirus, ““C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe”” [null data] avast! iAVS4 Control Service, aswUpdSv, ““C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe”” [null data] avast! Mail Scanner, avast! Mail Scanner, ““C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe” /service” [“ALWIL Software”] avast! Web Scanner, avast! Web Scanner, ““C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe” /service” [“ALWIL Software”] NVIDIA Display Driver Service, NVSvc, “C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe” [“NVIDIA Corporation”] Windows User Mode Driver Framework, UMWdf, “C:\WINDOWS\System32\wdfmgr.exe” [MS] ---------- + This report excludes default entries except where indicated. + To see *everywhere* the script checks and *everything* it finds, launch it from a command prompt or a shortcut with the -all parameter. + The search for DESKTOP.INI DLL launch points on all local fixed drives took 24 seconds. ---------- (total run time: 165 seconds)
całkowity log z silenta;)
Joan
(Joan Sunshine)
21 Styczeń 2007 09:51
#10
Piwollo dokładniej proszę sprawdzaj :?
Zafixować.
To będzie problem z hardem zapewne. Otworzyć kompa, wyczyścić porządnie z kurzu w środku. Jaki konfig? Jaki zasilacz (firma i moc)? Podociskaj wszystkie złącza.
Sprawdź błędy w podglądzie zdarzeń:
Start => Panel Sterowania => Narzędzia Administracyjne => Podgląd zdarzeń
Jeśli będą jakieś na czerwono, to wklej szczegóły.
piesss
(Budyniasty007)
21 Styczeń 2007 10:17
#11
w zakładce “system” sa błędy z następujących żródeł:
-SidyBySide
-Service Control Manager
-DCOM
-atapi
-cdrom
najczęsciej jednak występują te trzy pierwsze.
Joan
(Joan Sunshine)
21 Styczeń 2007 10:26
#12
Jeśli są jakieś typu “System Error” lub “Application Error”, wklej
Sprawdź RAM programem --> Memtest86
Sprawdź temperatury programem --> EVEREST Home Edition
Start > Uruchom > cmd > wpisz chkdsk x: /f /r – sprawdzi i naprawi błędy na dysku.
x – litera dysku systemowego.
piesss
(Budyniasty007)
21 Styczeń 2007 10:30
#13
naprawiłem jużbłedy poprzez chkdsk:) i narazie wszystko jest ok:) jak sprawdze pamięć i temp. to podam co i jak:)
Piwollo
(Piwollo)
21 Styczeń 2007 10:42
#14
Joan , wiesz, że się ucze.
Sorki ;).
piesss
(Budyniasty007)
22 Styczeń 2007 12:55
#15
qrcze nie wiem co jest:/ wszystko było ok i znowu jest tak jak dawniej:/ sprawdzałem i naprawiałem błędy poprzez chkdsk, fixowałem błędne loga z silenta było dobrze… było:( co moge jeszcze zrobić??
Joan
(Joan Sunshine)
22 Styczeń 2007 13:00
#16
To, co napisałam, czyli sprawdzić pamięć. I błedy Aplikacji.
Krzychuu
(Krzychuu)
22 Styczeń 2007 13:03
#17
piesss możesz też sparwdzić i podać temperatury.
piesss
(Budyniasty007)
22 Styczeń 2007 13:21
#18
jak sprawdzić temperatury everestem?? i jak sprawdzić ram? jak odpalam kompa z tą dyskietką z memt32 to załancza sie taki niebieski ekran tego programu, ile mam czekać? bo po jakiejś minucie zwątpiłem bo nic sie nie działo:)
Krzychuu
(Krzychuu)
22 Styczeń 2007 13:42
#19
piesss RAM sprawdź programem, któy podała Joan . Temperatury:
http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic … highlight=