Problem z administratorem,hasłem i w zasadzie wszystkim

Witam. Jestem kobietą i od razu powiem ,że jestem zielona w tych sprawach.Zacznę od tego,że kupiłam dzisiaj lapotp firmy dell inspiron q15r,podlaczylam w domu internet i on działa ale gdy chce sciagnac cos z niego wyskakuje ze musze wpisac haslo administratora ale niestety go nie znam,poczytalam troche na forum byly rady zeby wejsc w wiersz polecen i wpisac coś,ale on tez nie dziala wyskakuje napis ''zmak zachety wiersza zostal wylaczony przez administratora,aby kontunuuowac wcisnij dowolny klawisz,lecz gdy wciskam to sie zamyka…a gdy weszlam w internet explorer ->narzedzia-> opcje internetowe to znowu wyszedl komunikat “operacja zostala anulowana ze wzgledu na ograniczenia na ten komputer.Prosze skontaktowac sie z administratorem” dodam tez ze nie dziala mi prawy przycisk myszy gdy wciskam na pulpit lub na ikonke,ale na stronie www działa prawidłowo…pomóżcie proszę.nie wiem co robić…

Kupiłaś normalne w sklepie czy np. u operatora komórkowego?

Skontaktuj się ze sklepem, w którym kupiłaś sprzęt i poproś o wyjaśnienia, zwłaszcza co do hasła administratora i ograniczeń. Normalnie w systemie nie występują takie ograniczenia. Jeżeli nie, to najprościej byłoby zainstalować system na czysto zmiana-systemu-preinstalowanego-czysty-windows-t500004.html

Pozdrawiam i powodzenia.

kupiłam w sklepie a dokładnie w rtv euro agd.Chyba się przejdę i faktycznie dowiem o co w tym wszystkim chodzi.Dziękuję za odpowiedź,myślałam już,że ma prawo coś takiego się wydarzyć tylko nie potrafię sobię z tym sama poradzić,ale dobrze,że jest inaczej.Pozdrawiam.

Dodane 24.08.2012 (Pt) 1:05

a właśnie bo zajrzałam w link który mi wysłałeś to nawet jeśli miałabym tak zrobić to nie mogę bo niektóre czynności wymagają użycia prawego klawisza myszki,a mi ona nie działa,czy jest na to jakiś sposób?