Problem z administratorem,hasłem i w zasadzie wszystkim

Witam. Jestem kobietą i od razu powiem ,że jestem zielona w tych sprawach.Zacznę od tego,że kupiłam dzisiaj lapotp firmy dell inspiron q15r,podlaczylam w domu internet i on działa ale gdy chce sciagnac cos z niego wyskakuje ze musze wpisac haslo administratora ale niestety go nie znam,poczytalam troche na forum byly rady zeby wejsc w wiersz polecen i wpisac coś,ale on tez nie dziala wyskakuje napis ''zmak zachety wiersza zostal wylaczony przez administratora,aby kontunuuowac wcisnij dowolny klawisz,lecz gdy wciskam to sie zamyka…a gdy weszlam w internet explorer ->narzedzia-> opcje internetowe to znowu wyszedl komunikat “operacja zostala anulowana ze wzgledu na ograniczenia na ten komputer.Prosze skontaktowac sie z administratorem” dodam tez ze nie dziala mi prawy przycisk myszy gdy wciskam na pulpit lub na ikonke,ale na stronie www działa prawidłowo…pomóżcie proszę.nie wiem co robić…

Kupiłaś normalne w sklepie czy np. u operatora komórkowego?

Skontaktuj się ze sklepem, w którym kupiłaś sprzęt i poproś o wyjaśnienia, zwłaszcza co do hasła administratora i ograniczeń. Normalnie w systemie nie występują takie ograniczenia. Jeżeli nie, to najprościej byłoby zainstalować system na czysto zmiana-systemu-preinstalowanego-czysty-windows-t500004.html

Pozdrawiam i powodzenia.

kupiłam w sklepie a dokładnie w rtv euro agd.Chyba się przejdę i faktycznie dowiem o co w tym wszystkim chodzi.Dziękuję za odpowiedź,myślałam już,że ma prawo coś takiego się wydarzyć tylko nie potrafię sobię z tym sama poradzić,ale dobrze,że jest inaczej.Pozdrawiam.

Dodane 24.08.2012 (Pt) 1:05

a właśnie bo zajrzałam w link który mi wysłałeś to nawet jeśli miałabym tak zrobić to nie mogę bo niektóre czynności wymagają użycia prawego klawisza myszki,a mi ona nie działa,czy jest na to jakiś sposób?

Nie ma za co. Nie ma mowy o takich przypadkach. Proponuję iść do sklepu i to wyjaśnić. Jeżeli będą problemy, proszę zagrozić zwrotem towaru, do 10 dni może Pani zwrócić towar z choćby powodu takiego, że nie podoba się Pani kolor obudowy laptopa. Normalnie po zakupie laptopy posiadają mnóstwo oprogramowania producenta, które zwykle nie jest potrzebne i tylko spowalnia działanie systemu (więcej o tym można przeczytać tutaj http://www.dobreprogramy.pl/Czemu-Vista … 11413.html a jak sobie radzić z tym tutaj zmiana-systemu-preinstalowanego-czysty-windows-t500004.html ale to odrobinę skomplikowane technicznie). Jednak z taką sytuacją jak u Pani nie spotkałem się, może to sprzęt ze zwrotu, czyli ktoś kupił tego konkretnego laptopa, potem oddał z powrotem do sklepu a w międzyczasie ten ktoś założył hasło. Może w instrukcji obsługi jest hasło, w papierach które otrzymała Pani przy zakupie laptopa?

Pozdrawiam serdecznie i życzę wytrwałości. Proszę dać znać o efektach, chętnie przeczytam.

Powód do reklamacji. Im szybciej uda się Pani do sklepu, tym lepiej. To też nie jest normalne, że w nowym laptopie nie działa prawy przycisk myszy. No chyba, że po prostu słabo Pani naciska ów przycisk?

W razie problemów - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Oczywiście dam znać.Pamiętam tylko,że pan sprzedawca odinstalowywał jakis program(firmowy) z tego laptopa i używał hasła,ale gdy zapytałam czy będzie wszystko dobrze chodziło,zapewniał,że tak.No nic,muszę się przejść i dowiedzieć w takim razie.

A co do myszki to naciskam chyba wystarczająco mocno hehe :wink: ponieważ na stronach internetowych działa normanie,jedynie na pulpicie lub innych plikach nie chce działać.

Już wiemy, że sprzedawca zna hasło. Możliwe, że jest ono zapisane gdzieś w papierach, które otrzymała Pani przy zakupie laptopa.

Co do myszki, nie mam pojęcia, ale skoro będzie Pani jutro w sklepie, to przy okazji można zapytać. :wink:

Co do programów firmowych:

http://www.dobreprogramy.pl/Czemu-Vista … 11413.html

zmiana-systemu-preinstalowanego-czysty-windows-t500004.html

Pozdrawiam.

Witam ponownie.A więc tak byłam dzisiaj w sklepie z tym problemem,po prostu sprzedawca wszystkiego nie odinstalował i stąd były te wszystkie problemy,teraz działa wszystko poprawnie,bez przeszkód. Dziękuję jeszcze raz za pomoc,pozdrawiam serdecznie.