Jak w temacie…
Proszę o sprawdzenie loga…
Dzięki
Do notatnika wklej:
Windows Registry Editor Version 5.00
[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2\{7481f25c-9bbc-11db-bd06-001617731b36}]
[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2\{8872081e-4d1e-11db-bcbb-001617731b36}]
[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2\{e8a922be-6921-11dd-bfb9-001617731b36}]
Z menu Notatnika >>> Plik >>> Zapisz jako >>> Ustaw rozszerzenie na: “Wszystkie pliki” >>> Zapisz jako FIX.REG** >>>**
plik uruchom (dwuklik i OK- zgódź się na dodanie do Rejestru).
Zrestartuj komputer.
Usuń ręcznie folder C:** Qoobox**,
Usuń instalkę ComboFix z dysku.
Wykonaj optymalizację autostartu
Przeczyść komputer Ccleanerem
Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach.Instrukcja
Przeskanuj obszar mojego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html ( uruchom przez IE ) Daj raport z niego na forum.
lub
================
K.
czysto…
Dziękuję. Pozdrawiam.