Problem z baterią w Dellu od pierwszego włączenia

Witam

Posiadam Della N5110 od wczoraj.

Przeszukiwałem forum, ale spotkałem się tylko z problemami baterii po dłuższym czasie użytkowania.

Niestety…U mnie problem pojawił się na samym początku, włączyłem zasilanie, włączyłem laptopa i od razu komunikat.

“Your battery has experienced a permanent failure and needs to be replaced”, windows również pokazuje komunikat wymiany baterii.

Chcę uniknąć oddawania laptopa w ramach reklamacji (do jutra) ponieważ z nim jest wszystko OK, chodzi o samą baterię.

Jak sądzicie do kogo lepiej zwrócić się z tym problemem? Dzwonić do Dell czy nawiązać kontakt ze sklepem?

Może po prostu da się rozwiązać problem. Bateria naładowana na 89%, a komunikat jaki się pojawia to “podłączony, nie ładuje”.

Laptop na samej baterii się również nie uruchamia.

Proszę o pomoc.

Zadzwoń do sklepu i zapytaj się - jak Ci powiedzą, że masz przysłać cały laptop to przedzwoń do Della czy można reklamować samą baterię - u niektórych producentów można, nie robią większego problemu, ale nie wszyscy i nie wiem jak wygląda u Della.

Dell zdaje się, daje 6 miesięcy gwarancji na samą baterię. Mam ten sam model, ale bez podobnego problemu. Gdzie kupowałeś laptopa?

RTV Euro AGD mieli na niego bardzo fajna promocje jak się okazało nie do końca :stuck_out_tongue:

Z samego laptopa jestem bardzo zadowolony. Chodzi oto że sklepy typu RTVEuroAGD nie mają dobrego podejścia w tych sprawach.

Jutro zadzwonię na dział reklamacji Euro jak i do Della.

Ewentualnie mogę jeszcze go jutro zwrócić w całości,ale tak jak pisałem wcześniej zależy mi na tym żeby został.

Jak się potoczy sprawa opisze jutro.

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc. :smiley:

Haha, to nieźle. Sam dzisiaj mam zamiar nabyć ów Dell’a, a konkretnie: http://www.euro.com.pl/laptopy-i-netboo … w7hp.bhtml

mam nadzieje, że w moim przypadku będzie bezproblemowo - już teraz mam tego laptopa, kupowanego w sklepie Primakomp, ale oddaje, bo sprowadzili mi go bez GT525M. Niepoważny ten sklep jest. Mam nadzieje, że nie będę miał więcej problemów z tym Dellem i zakup w Euro wyjdzie mi na dobre :wink:

a spróbuj zmienić w ustawieniach baterii na “dłuższa żywotność baterii”

6onH7.png

tutaj ustaw tak jak ja.

Idąc do RTVEuro proszę uzbroić się w cierpliwość i zabrać ze soba dużo nerwów :stuck_out_tongue:

Próbowałem na różne sposoby konfiguracji baterii :stuck_out_tongue:

Ten notebook to samo co u mnie :stuck_out_tongue: Ostatnie sztuki :slight_smile:

Dodane 30.12.2011 (Pt) 19:35

Dzisiaj pojawiłem się w rtvEuroagd i od razu udałem się do kierownika.

Usłyszałem, że sprawy reklamacji załatwia się przez infolinię albo dzwoni się od razu do Della.

Kurier zabiera starą baterię i odsyłają nową lub od razu przysyłają nowa.

Kierownik zachował się w porządku, sprawdził czy rzeczywiście jest problem z baterią i udał się na zaplecze przynosząc mi nową.

Co prawda nie z mojego modelu, ale pasuje i jak na razie nie ma z nią problemu. Zostałem poinformowany, że jeśli by się działo coś nie tak mam dzwonić na infolinie Rtv Euro lub bezpośrednio do Della.

Sprawdzam obecnie rodzaj tej baterii i jeśli ma być nie wystarczająca zadzwonię na infolinie.

Pozdrawiam