Problem z Blue screen na Windows 7

Witam, odrazu na wstępię mówie że jestem zielony w tych sprawach. Otórz miałem windows 7 i troche mi sie zasmiecił i postanowiłem go przeinstalowac od nowa

i po zainstalowaniu go zabralem sie do instalacji sterowników takich jak internetu itp… Lecz po zresetowaniu maszyny wyskakuje niebieski ekran(blue screen). I po ponownym zresetowaniu mozna wybrac :(uruchom normalnie)i znowu stanie się tak samo lub wyszukaj problem i tam jak wyszukuje problem to jest jedynie taka opcja to cofnięcia stanu kompótera bez zainstalowanych sterowników. PROSZE O POMOC !!

![-o<

Analiza BlueScreen:

szukanie-przyczyny-bsod-pomoca-bluescreenview-t376739.html

blue-screen-windows-bit-t491491.html#p3095248

ale to jest analiza blue screen na 64 bit a nie na 32!!

Dodane 15.08.2012 (Śr) 17:56

Dodam jeszcze ze na windowsz XP nie było takiego problemu :expressionless:

Eh, widzę że nie doczytałeś wszystkiego:

szukanie-przyczyny-bsod-pomoca-bluescreenview-t376739.html

Ten program działa i na wersji 32 i 64 bitowej, drugi link podałem abyś zobaczył jak można znaleźć przyczynę BSOD.

Jeśli na XP wszystko działało - możliwe że na Windows 7 problem powoduje jakiś sterowniki etc. ale bez analizy pliku minidump możemy tylko zgadywać co jest nie tak.

Ja wiem ze to sie dzieje wtedy jak zaczynam ładowac sterownik do zintegrowanej karty graficznej. i mam na plycie te sterowniki i nie wszystkie som do karty bo som tez tam np do dzwięku ja ci napisze te foldery w tej płyci ez tymi sterami i czy mógłbys mi powiedziec które som przeznaczone do karty? mianowicie:

-Audio

-Chipset

-Display

-LAN

-Probe

Czy instalujesz sterowniki zgodne z Windows 7? I bez urazy ale czy mógłbyś się bardziej przyłożyć do pisania postów ponieważ

to raczej nie ma nic wspólnego z językiem polskim.

Przepraszam ale zapomniałem napisać że jestem dyzlektykiem :frowning:

Dodane 15.08.2012 (Śr) 18:20