Problem z Blue screen na Windows 7

(Metowiec) #1

Witam, odrazu na wstępię mówie że jestem zielony w tych sprawach. Otórz miałem windows 7 i troche mi sie zasmiecił i postanowiłem go przeinstalowac od nowa

i po zainstalowaniu go zabralem sie do instalacji sterowników takich jak internetu itp... Lecz po zresetowaniu maszyny wyskakuje niebieski ekran(blue screen). I po ponownym zresetowaniu mozna wybrac :(uruchom normalnie)i znowu stanie się tak samo lub wyszukaj problem i tam jak wyszukuje problem to jest jedynie taka opcja to cofnięcia stanu kompótera bez zainstalowanych sterowników. PROSZE O POMOC !!

[-o<

(rgabrysiak) #2

Analiza BlueScreen:

szukanie-przyczyny-bsod-pomoca-bluescreenview-t376739.html

blue-screen-windows-bit-t491491.html#p3095248

(Metowiec) #3

ale to jest analiza blue screen na 64 bit a nie na 32!!

-- Dodane 15.08.2012 (Śr) 17:56 --

Dodam jeszcze ze na windowsz XP nie było takiego problemu :expressionless:

(rgabrysiak) #4

Eh, widzę że nie doczytałeś wszystkiego:

Ten program działa i na wersji 32 i 64 bitowej, drugi link podałem abyś zobaczył jak można znaleźć przyczynę BSOD.

Jeśli na XP wszystko działało - możliwe że na Windows 7 problem powoduje jakiś sterowniki etc. ale bez analizy pliku minidump możemy tylko zgadywać co jest nie tak.

(Metowiec) #5

Ja wiem ze to sie dzieje wtedy jak zaczynam ładowac sterownik do zintegrowanej karty graficznej. i mam na plycie te sterowniki i nie wszystkie som do karty bo som tez tam np do dzwięku ja ci napisze te foldery w tej płyci ez tymi sterami i czy mógłbys mi powiedziec które som przeznaczone do karty? mianowicie:

-Audio

-Chipset

-Display

-LAN

-Probe

(rgabrysiak) #6

Czy instalujesz sterowniki zgodne z Windows 7? I bez urazy ale czy mógłbyś się bardziej przyłożyć do pisania postów ponieważ

to raczej nie ma nic wspólnego z językiem polskim.

(Metowiec) #7

Przepraszam ale zapomniałem napisać że jestem dyzlektykiem :frowning:

-- Dodane 15.08.2012 (Śr) 18:20 --