Problem z certyfikatem / bank internetowy


(Padawan) #1

Dzień dobry,

przy próbie zalogowania się (po kliknięciu na odnośnik zaloguj) do Alior Sync pojawia się komunikat:

 

"Nie można połączyć się z prawdziwą witryną online.sync.pl

Coś zakłóca bezpieczne połączenie z online.sync.pl.

Spróbuj ponownie załadować tę stronę za kilka minut lub po przełączeniu do nowej sieci. Jeśli ostatnio łączyłeś się z nową siecią Wi-Fi, zakończ logowanie przed ponownym ładowaniem.

Jeśli wejdziesz teraz na online.sync.pl, może to spowodować udostępnienie prywatnych informacji intruzowi. Aby chronić Twoją prywatność, Chrome nie załaduje tej strony, dopóki nie nawiąże bezpiecznego połączenia z prawdziwą witryną online.sync.pl."

 

Problem pojawia się we wszystkich przeglądarkach i dotyczy tylko tego banku.

Wirusów brak - szybkie skanowanie Avast, zapora sieciowa Comodo Firewall. 

Czy ktoś miał podobny problem? Jak to rozwiązać ?

 

Pozdrawiam.

 


(tomeeek64) #2

U mnie na Internet Explorerze jest wyświetlany w Syncu (teraz sprawdziłem) poprawny certyfikat, wystawiony przez Entrust.


(Vidivarius) #3

Sprawdź czy data i czas systemowy są prawidłowe (czy są automatycznie synchronizowane z serwerami czasu). Kiedyś miałem podobne chocki klocki a przyczyną okazał się przestawiony czas.


(Padawan) #4

Data i czas systemowy są prawidłowe są synchronizowane automatycznie z serwerami czasu. Aktualizowałem dla pewności wszystko z czasem poprawne. Napisałem również do banku, ale skoro kolega wyżej nie ma problemu z logowaniem, to nic mi nie odpowiedzą. Nie mam pomysłu co jeszcze sprawdzić.


(Sieki13) #5

u mnie to samo na chrome, zastanawiam się, może to jakiś wirus na routerze zmienił adresy dns…

 


(Kaalsa) #6

u mnie to samo na chrome. data ustawiona prawidłowo…;/ 


(E2181744) #7

U mnie tez na chrome mnie nie pusci. Zainstalowalem firefox-a najnowszego i tam bez problemu sie zalogowalem z klodka w adresie. Jedyny problem to juz po zalogowaniu nie widze tego loga na gorze bo firefox zablokowal jedna z rozszerzen javy ze niby szkodliwa. 


(Padawan) #8

 

http://support.microsoft.com/kb/931850/pl

“Ten problem może wystąpić, jeśli zegar komputera klienta jest tak ustawiony, że data/godzina jest późniejsza niż data wygaśnięcia certyfikatu SSL serwera sieci Web.”

​Wirus wykluczam skanowałem już 4 programami i nic. Może coś odpiszą z banku, ale to pewnie już jutro. Jeszcze będę kombinował. Jak uda mi się to rozwiązać, napiszę.

 

 

Potwierdzam, dziękuje za informacje na firefoxie można się zalogować. Odinstalowałem Java to nie pomogło. Na IE, Opera i Chrome nie działa. Taka sytuacja.


(E2181744) #9

Jedna z wypowiedzi na facebooku od alior sync:

 

Alior Sync @Maks, Monika: Potwierdzono, że problem nie leżał po stronie Banku ani wystawcy certyfikatu. Winna była błędna poprawka Microsoftu – została wycofana ale możliwe, że niektórzy użytkownicy będą musieli ją samodzielnie odinstalować. Prosimy o zalogowanie z Mozilla Firefox. [Aneta]”

 

czyli juz wiadomo o co kaman :confused:


(Padawan) #10

 

Otrzymałem informację od Alior Sync.

"Obecnie jesteśmy w trakcie przywracania pełnej funkcjonalności.

Przepraszamy za niedogodności i zapraszamy do ponowienia próby zalogowania z Mozilla Firefox."

 

Wina banku co tylko źle o nich świadczy. Tylko tyle zmian zrobiłem na PC w ustawieniach zapór, antywirusa, przeglądarek, ach głowa mała.

Sprawa rozwiązana.