Problem z ciągłym rozłączaniem routera ZTE ZXV10 W300

Witam. Mam bardzo duży problem z routerem ZTE ZXV10 W300, ponieważ więcej go nie ma niż jest. Otóż sprawa wygląda tak, ten router dostałem od neostrady, bo przedłużyłem umowę i zwiększyłem prędkość z 1mb/s do 2mb/s, ale to było w grudniu zeszłego roku. Od 3 tygodni męczę się z tym problemem, gdyż właśnie od trzech tygodni prawie w ogóle internetu nie ma. Za cały dzień jest go zaledwie 1 godzina jak nie mniej. Kiedyś był u mnie fachowiec od neostrady, który sprawdzał połączenie z internetem i stwierdził, że to wina routera. Więc wymieniłem router na ten sam innej możliwości nie było oraz wymieniłem zasilacz od routera i kabel, który ciągnie się od gniazdka telefonicznego do routera i byłem pewien, że to pomoże, ale niestety nie. Cały czas miga dioda ADSL, a dioda internet się nie świeci i poł. z internetem jest ciągle zrywane. Podłączyłem do gniazdka mikrofiltr lecz wątpię, aby to coś pomogło, proszę w miarę o szybką pomoc z rozłączaniem czy jest na to jakiś sposób?Niestety podłączenie mikrofiltru nic nie dało i jest nadal to samo. Cały czas zrywa połączenie, miga dioda ADSL, a internet się nie świeci, dzwoniłem już do nich z 5 razy w tym miesiącu i powiedzieli, że postarają się coś z tym zrobić, ale jak się okazało nic nie robią w tym kierunku. Powiedzieli mi jeszcze, że jeśli zgłoszę kilka takich usterek to najlepszym rozwiązaniem będzie rozwiązanie umowy lecz to nie jest takie proste, ponieważ podpisałem już umowę na 2 lata i konsultant powiedział, że będzie się jeszcze kontaktował z głównymi przełożonymi neostrady i nie wiadomo czy będzie się dało rozwiązać umowę.

Dodane 25.09.2011 (N) 19:08

Ok, problem rozwiązany, temat do zamknięcia.