Problem z Dialogiem - Karta Sieciowa

(Katrin04) #1

Ajajaj nie wiem gdzie to pisać ale napisze tutaj. Niechce mi się od nowa tego pisać więc pokaże rozmowe z moim kolegą.

Nie jestem dobry w pisaniu i w informatyce więc nie miejcie do mnie pretensji.

Otóz zakupiłem sobie internet z Dialogu bo szybszy wiadomo ;] instalacja poszła dobrze ale to nie jest akurat wązne. Podłączyłem modem i sprawdiłem jak działają diody i nie migały tak jak trzeba więc zadzwoniłem do biura napraw i powiedziała żeby prze-instalować __Sterowniki Sieciowe__

Ale tu pojawia sie problem wiesz nie jestem takim wielkim informatykiem. Nie wiem czy jest tutaj gdzieś płyta ze sterownikami. Zadzwoniłem do wujka który nie wiedział oco chodzi ale poprosił jego kolege a ten powiedział mi żeby chyba wyłożyc i włożyc kartę sieciową ale nie wiem która to Xd (Ja tak dodam + Nie wiem czy wogóle cooś takiego mam xD) nie słyszałem o tym no ale prosze o odpowiedź. Narazie mam z Kablówki net i działa normalnie.

Proszę o odpowiedź. !

(adam749) #2

Jaki masz modem i na jaki port (ethernet, czy na USB)?? Ethernet to ma taką końcówke jak kabel telefoniczny tylko, że większą, a USB to chyba wiesz co to.

(Katrin04) #3

modem: DialNet Enthenret

(adam749) #4

Spróbuj może tego programu.

(gabrychu) #5

Łączysz kartę sieciową komputera kablem z modemem od Dialogu, tym który masz w zestawie :smiley:

Jeśli masz Windows XP lub Vistę zrób tak: Start / Programy / Akcesoria / Komunikacja / Kreator nowego połączenia / Dalej / Połącz z internetem / Konfiguruj moje połączenie ręcznie / Połącz używając połączenia szerokopasmowego, wymagającego nazwy użytkownika i hasła / W kolejnych oknach podajesz swoje dane: login i hasło.

Robisz skrót na pulpicie, dajesz połącz i gotowe. Nie potrzebna jest żadna aplikacja.

pozdrawiam

(Katrin04) #6

Thank You za odpowiedź ale narazie moja siostra sprzata i nie podłaczam ale myslę że podziała xD ale w każdym razzie thx