Problem z DVD LG :(


(123owca321) #1

Witam. Mam dvd LG GDR 8162B i nie odczytuje mi zadnych plyt (obojetnie jakich czy cd czy dvd). W ustawieniach wszystko jest ok. Rozkercalem kompa i tasma oraz kable sa wszystkie podlaczone. Co sie moglo stac? Oddac DVD do serwisu ?? prosze o szybka odpowiedz!!


(JNJN) #2

Czy bios przy starcie kompa widzi napęd prawidłowo i system też.

Spróbuj wyczyścić laser.

Podłącz napęd do innego kompa i sprawdź jak to samo,serwis.


(123owca321) #3

tak bios i system widzi wszystko prawidlowo ale nie wiem jak oczyscic laser... moze ktos mi pomoze.... :frowning:


(Dod) #4

123owca321: Jeżeli masz jeszcze gwarancje to leć do serwisu i już nie baw sie w czyszczenie


(Nasiek) #5

Laser mozna oczyscic za pomoca specjalnych plyt czyszczacych, ktore mozna nabyc w sklepie komputerowym.


(JNJN) #6

Tylko płyta czyszcząca jak jest napęd na gwarancji.

Zrób co pisałem - jak to nic nie da serwis.