Problem z dyskiem 1TB WD10EADS - błąd przy próbie kopiowania

Witam, zakupiłem dysk WD10EADS , podłączyłem go zainicjowałem wszystko ok do momentu kiedy chciałem przenieść dane na niego,

komputer mi się zaraz zwieszał i zółty wykrzyknik na dole ekranu w pasku zadań pojawił się. wygląda jakby z zasilanem coś było , kabel mam dopięty może trzeba dodatkowe zasilanie do tego dysku ?

Mój konfig:

Procesor - Core 2 Duo E6750 - chłodzenie (Scythe Infinity)

Płyta główna - Abit IP35

Pamięć - Patriot 2GB (2x1GB) CL4 EP LLK Dual DDR2 800

HDD - Maxtor 120 GB , Samsung 250 GB , WD Caviar 320GB 7200 16MB WD3200AAKS

Nagrywarka - DVD-RW LG GSA-4163B

Karta graficzna - GeForce - PALIT 8800GT 512

Zasilacz - Corsair 520W // Obudowa - Antec P182

nalewator12 , proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie popraw tytuł tematu, używając przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif

analiza-dysku-twardego-t340452.html

wrzuć smart i benchmark z HDTune.

9048a2da69319a82med.png

9c4aa022399d2f40med.png

Możliwe że wina dysku, ale sprawdź może jeszcze wgrywając najnowszy bios, i zainstaluj wszystkie poprawki z Windows update.

dzisiaj dysk podłączyłem jest nowiutki

Wykonaj Error Scan w HDTune i ScanDisk z poziomu Windowsa, ale z tego co widzę to dysk jest padnięty i lepiej dać na gwarancji.

Z poziomu Windowsa przeszedł normalnie.

7f993e98a0df45a1med.png

Jak możesz, to oddaj dysk na gwarancji, bo użytkując kilka godzin nie da się zrobić badsectorów, chyba że dysk już był uszkodzony.

Jak nie możesz, to pokombinujemy wtedy z MHDD.

Powiedz co mówi jeszcze SpeedFan w zakresie odczytu S.M.A.R.T. analiza-dysku-twardego-t340452.html

A czy mozna wiedzieć gdzie i kiedy ten dysk został zakupiony? Od dłuższego czasu poszukuję dysku WD10EADS-00M2B0, a jak do tej pory wszędzie są tylko WD10EADS-00L5B1 :?

A odnośnie dysku to faktycznie wydaję się być DOA.

Witam,

czy posiada Pan jeszcze dysk wd10eads-00l5b1?

jesli tak to z checia bym go od Pana odkupil za stosowna oplata.

Korzysc dla Pana bedzie taka ze kupi Pan sobie nowszy szybszy dysk z nowa gwarancja.

oczywicie prosze tez przedstawic swoj punkt widzenia.

moj email bartek.labedzki@op.pl

dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam