Problem z Dyskiem sieciowym WD My Cloud

Witam.

Zwracam się do Was z problemem dotyczącym wyżej wymienionego dysku sieciowego. Otóż przestał on wyświetlać nowe foldery w dlna ( tv, amplituner, czy sam Twonky), znów przez PC (FTP) można kopiować w obie strony bez żadnego problemu wszystkie foldery i zmiany są normalnie widoczne i nie ma z nimi problemu.

Problem wystąpił już jakiś czas temu, myślałem że to wina aktualizacji oprogramowania lecz ostatnio była kolejna i nic się w tym kierunku nie zmieniło.

Z tego co wyczytałem w Google to być może jest to wina oprogramowania Twonky ale była tam mowa o innych produktach WD a nie tym konkretnym dysku.

jeden z nielicznych przyczyn które niestety nie pomogły ( nie posiadam tyle folderów) Tutaj .z tego co wyczytałem również sam Twonky jest odpłatny więc czy jestem skazany na dodatkowe opłaty ?
Wersja oprogramowań 
 WDMyCloud v04.04.04-101

Twonky 

Version: 7.2.9-6