Problem z działaniem nowego modemu i routera


(Magdalena Marta Orzel) #1

Witajcie. Mam problem z nowym modemem do routera TL-MR3420. Modem nie chce działać. Co zrobić, czy należy zresetować router? Jeśli tak, to w jaki sposób? Dziękuję z góry.


(Agatonster) #2

diamus ,

Proszę zapoznaj się z tematem i popraw tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało przeniesieniem tematu do Kosza.


(Jimasek) #3

Masz dostęp do konfiguracji? Spróbuj według mojego poradnika - LINK


(Magdalena Marta Orzel) #4

Poradnik jest jak najbardziej przydatny, przy czym, nie wiem jak mam odszukać tą kartę sieciową. Zupełnie nie znam się na komputerach. Z resztą sobie poradzę.


(Jimasek) #5

Otwórz centrum sieci i udostępniania -> Zmień ustawienia karty sieciowej


(Magdalena Marta Orzel) #6

OK. Doszłam do ostatniego etapu, niestety router nie rozpoznaje modemu. Pisze, że mogę ustawić ręcznie, co dalej?


(Jimasek) #7

Modem znajduje się na liście kompatybilnych urządzeń?


(Magdalena Marta Orzel) #8

Nie jestem pewna… Gdzie to można sprawdzić?


(Jimasek) #9

NA stronie producenta routera oczywiście.


(Magdalena Marta Orzel) #10

Modem to ten sam model, który podałeś jako przykład w poradniku, Huawei e3131.


(Jimasek) #11

MR3420 to v2 z najnowszym oprogramowaniem?


(Magdalena Marta Orzel) #12

Najprawdopodobniej tak


(Jimasek) #13

To nie jest odpowiedź - LINK


(Magdalena Marta Orzel) #14

No to pytasz o modem, czy o router?


(Jimasek) #15

Pytam o router. Wyraźnie to chyba napisałem.


(Magdalena Marta Orzel) #16

Przepraszam, nie zrozumiałam o co chodzi. FCC ID nie zawiera takiej informacji, jedynie:TE7MR3420