Problem z działaniem nowego modemu i routera

Witajcie. Mam problem z nowym modemem do routera TL-MR3420. Modem nie chce działać. Co zrobić, czy należy zresetować router? Jeśli tak, to w jaki sposób? Dziękuję z góry.

diamus ,

Proszę zapoznaj się z tematem i popraw tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało przeniesieniem tematu do Kosza.

Masz dostęp do konfiguracji? Spróbuj według mojego poradnika - LINK

Poradnik jest jak najbardziej przydatny, przy czym, nie wiem jak mam odszukać tą kartę sieciową. Zupełnie nie znam się na komputerach. Z resztą sobie poradzę.

Otwórz centrum sieci i udostępniania -> Zmień ustawienia karty sieciowej

OK. Doszłam do ostatniego etapu, niestety router nie rozpoznaje modemu. Pisze, że mogę ustawić ręcznie, co dalej?

Modem znajduje się na liście kompatybilnych urządzeń?

Nie jestem pewna… Gdzie to można sprawdzić?

NA stronie producenta routera oczywiście.

Modem to ten sam model, który podałeś jako przykład w poradniku, Huawei e3131.

MR3420 to v2 z najnowszym oprogramowaniem?

Najprawdopodobniej tak

To nie jest odpowiedź - LINK

No to pytasz o modem, czy o router?

Pytam o router. Wyraźnie to chyba napisałem.

Przepraszam, nie zrozumiałam o co chodzi. FCC ID nie zawiera takiej informacji, jedynie:TE7MR3420