Problem z głosem w kompie! zajrzyj

witam niedawno piorun uderzył mi w komputer i rozwalił mi zasilacz, zasilacz wymieniłem ale wynikły problemy z głosem - od tamtego momentu nie mam głosu a głośniki działają bo sprawdzałem na mp4

czym jest to spowodowane i jak to naprawić? :cry:

Zobacz czy w menadżerze urządzeń nie ma nie znanego sprzętu. Sprawdź w biosie czy karta jest włączona. Może spaliła się karta na płycie, czasami w takich sytuacjach padają sieciówki, kontrolery dysków, dźwiękówki.

możliwe że napięcie które nawiedziło twoj komputer uszkodziło któryś z elementów należących do rodziny [sound] :stuck_out_tongue:

najlepiej sprawdź kartę muzyczną jeśli ja w ogóle posiadasz na innym komputerze.

proszę oproszcze odpowedzi o jestem zielony w sprawach kompa

No to tak :

piorun ci przyfasolił w dźwiękówkę i możliwe że ją uszkodził , lub płytę główna jeśli nie masz dźwiękówki

Do menadżera chyba wiadomo mój komp > sprzęt i zobacz czy nie ma wykrzykników, zwykle jak coś się spali to tak jest.

Hehe nie zawsze , mi kiedyś uszkodziło grafikę i nic nie miałem :stuck_out_tongue:

A miałem taki motyw że :

Grafika dobrze działała dopóki sie nie zainstalowało sterowniki…

na sterownikach (nowych starych itp.) po zalogowaniu się komputera wył się monitor…

sprawdzałem grafikę na innych komputerach… to samo :smiley:

Ale teraz mam lepsza i jest gicior :wink:

spotkałem się z tym problemem i de facto nie był on spowodowany uszkodzeniem karty graficznej a niekompatybilności z płytą główną (te same objawy)

Dzieci nie uczą dorosłych robić dzieci :stuck_out_tongue:

Ta karta graficzna [uszkodzona] działała mi przez 3 lata na każdych sterownikach .

Wiec przemyśl co napiszesz żeby ktoś taki jak ja Cię nie wyśmiał

ile może kosztować naprawa takiego czegoś???

Nadal nie odpowiedziałeś na pytanie czy jest to zintegrowana dźwiękówka, czy podłączana pod PCI.

Jeśli zintegrowana możliwe że kondensatorki wybuchły albo napuchnęły.

a jak t5o sprawdzić??