Problem z glosnikami


(Amica01) #1

Witam.

Cos sie stalo z mymi glosnikami, a raczej nie z nimi tylko z kompem (poniewaz glosniki po podlaczeniu do innego kompa graja normalnie). W pewnym momencie po prostu zaczely one grac o 1/10 ciszej niz normalnie, czyli na maksymalnej glosnosci ledwio co slychac... Mam nadzieje, ze Ktos bedzie wiedzial z czym to jest zwiazane...

Pozdrawiam.


(system) #2

Panel Sterowania --> Dźwięki i multimedia.

Na dole powinieneś mieć regulację głośności - nie przestawiłeś tam czegoś?


(Amica01) #3

Dziekuje, zgadza sie :slight_smile: A kurde od 2 miesiecy bez dzwieku zylem :slight_smile: