Problem z ikonką dysków


(Gacek50) #1

Tak jak w tytule, mam problem z ikonką dysków. Tutaj jest pokazana obecna ikona ich: http://imageshack.us/photo/my-images/5/schowek01fq.jpg/

Ponadto w trybie awaryjnym jest wszystko ok, ikonka wraca do normy i tak mi się wydaje, że jest to od folderu o nazwie autorun.inf, ktory znajduje sie na kazdym z dyskow, ale w trybie awaryjnym sie nie pojawia(dlatego wszystko gra wtedy). Probowalem to usunac, ale sie nie dało. Prosze o jak najszybsza pomoc.

Pozdrawiam

-- Dodane 29.07.2011 (Pt) 9:27 --

Jeszcze dodam, ze w kazdym z tych folderow Autorun.inf znajduje sie ten sam plik o nazwie lpt1.UsbFix


(Gacek50) #2

własnie w tym problem, sadze ze ten plik lpt1.usbfix to po prostu pozostalosc po starym USBfix, byc moze ja cos zle zrobilem/zle usunalem,

bo: nie moge sciagnac teraz USBfix.exe ze wzgledu na to, ze nie moze odczytac pliku zrodlowego czy cos w tym stylu, daloby rade jakos te autorun.inf sie pozbyc?

Pozdrawiam


(Leon$) #3

foldery Autorun.inf są utworzone w celu ochrony przez UsbFix lub inne narzędzia tego typu

możesz to usunąć używając Unlockera

http://www.dobreprogramy.pl/Unlocker,Pr ... 12240.html

:slight_smile:


(Gacek50) #4

Dzięki wielkie ziom za sprawną i szybką radę :smiley: Ikonki są teraz w normie no i pozbyłem się tego upierdliwego pliku.

Pozdrawiam;)