Problem z ikonkami na pulpicie - nie działa eksplorator systemu Windows


(Pioma4) #1

Witam,

 

Od wczorajszego dnia mam problem z eksploratorem systemu Windows 7. Po dokonaniu kompresji zdjęć programem WinRar, proces ten przeobraził się w niekontrolowany sposób i od tego czasu na pulpicie cały czas przybywają ikony (na chwilę obecną jest ich ponad 110 tysięcy, oczywiście ikony nie wyświetlają się, ale skutecznie spowalniają system).

 

W zwiąku z tym co chwilę pojawia się komunikat: "Eksplorator Windows przestał działać"...

 

Bardzo proszę o fachową pomoc. Nie znam się zbytnio na komputerach, więc proszę o dokładne objaśnienie. Dziękuję.


(Atis) #2

Przywracanie systemu:

http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows7/products/features/system-restore


(Pioma4) #3

OK, ale jak utworzyć punkt przywracania?

Najlepiej sprzed tej awarii, czyli wczoraj - 21 kwietnia godz. 21.


(Atis) #4

Nie masz tworzyć punktu tylko wykonać przywracanie systemu.

Wybierz punkt utworzony przed wystąpieniem opisanego problemu.


(Pioma4) #5

OK, tylko ten punkt został automatycznie utworzony? Gdzie go mogę znaleźć?


(Atis) #6

Wszystko jest opisane tutaj:

http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows7/products/features/system-restore


(Pioma4) #7

Później muszę wybrać punkt przywracania systemu, wszystkie są z dnia dzisiejszego... Który wybrać?


(Atis) #8

Żaden skoro nie masz punktu sprzed wystąpienia awarii.


(Pioma4) #9

Lecz wtedy nie mogę przejść dalej...


(Atis) #10

Nie masz starszego punktu, więc nie możesz przywrócić systemu, bo to nie ma żadnego sensu.


(Pioma4) #11

Zatem cóż mam począć z tym problemem?


(Atis) #12

Odinstaluj ten program i skasuj utworzone pliki.


(Pioma4) #13

Program jest już odinstalowany, a plików usunąć nie można - bo przy próbie usunięcia zacina się komputer, a poza tym plików cały czas przybywa.


(Atis) #14

Skasuj w trybie awaryjnym.

Po uruchomieniu komputera naciskaj klawisz F8 i wybierz tryb awaryjny.

http://support.kaspersky.com/pl/general/various/493#q1

Pobierz Farbar Recovery Scan Tool zgodny z wersją systemu 32-bit lub 64-bit.

Uruchom FRST i kliknij Scan. Pokaż raport FRST i Addition.

Raporty umieść na http://wklej.org/ i podaj link.


(Pioma4) #15

OK, już robię. Jak będzie gotowe to umieszczę raporty.


(Atis) #16

Wykonaj skanowanie w trybie awaryjnym.

Wklej pełną ścieżkę do jednego pliku, bo można wszystkie usunąć za pomocą wiersza polecenia.


(Sistysia85) #17

Też miałam ten problem, pomogło przywrócenie systemu :slight_smile: