Problem z indeksem wydajności - nie działa klasyfikacja

Kiedyś indeks wydajności działał prawidłowo, jednak z czasem coś się samo (lub dzięki mojej ingerencji) popsuło i teraz nie działa. Nie mam pojęcia jak sprawić by wróciło to do normy i bym mógł przeprowadzić klasyfikację. Być może to jakaś wyłączona usługa nie pozwala na klasyfikację, ale patrzyłem w menedżer usług i nie bardzo widzę tam usługę odpowiedzialną za to. Czasem wyłączam jakieś usługi, ale zwykle nie robię tego wg “poradników” na stronach, tylko wg własnej oceny i znajomości Visty.

Dołączam screeny by zrozumieć o czym mowa -> Screen 1

W oknie informacji o systemie pisze, że system jest niesklasyfikowany. Klikam więc w ten napis i otwiera mi się kolejne okno. W nim jednak nic nie ma i nic nie można kliknąć (napis “Dowiedz się, jak można poprawić wydajność komputera” choć chyba powinien być linkiem, jest wyszarzony, zresztą widać na screenie) -> Screen 2

Liczę na waszą pomoc, że pomożecie mi to przywrócić by działało, bo ja nie mam pomysłu #-o

Masz laptopa i zapewne podczas indeksowania nie masz pdołączonego laptopa do zasilania…

Mam laptopa i mam non stop podpięty do prądu (wyciągnięta bateria).