Witam. Mam irytujący problem z instalacją Deamon Tools PRO. Gdy chce go zainstalować wywala mi komunikat, że nie może się połączyć z serwerem i instalka staje, o co chodzi?? Nadmieniam, że chce zainstalować wersję trialową na 20 dni.
– Dodane 28.11.2011 (Pn) 16:14 –
Halooo, ktokolwiek??
Czy korzystasz z oprogramowania antywirusowego, który mógłby blokować połączenie z serwerem ?
Może na czas instalacji wyłącz program antywirusowy (jeżeli masz).
Chyba, że to faktycznie jakiś śmieć z internetu, to lepiej nie wyłączaj
Wyłączyłem już , rejestr wyczyszczony, patologia!! lite się instaluje a PRO nie;-/
Czytałem teraz kilka tematów na obcojęzycznych forach i wywnioskowałem dwie rzeczy.
Zdarza się, że serwer aktywacji produktu jest niedostępny (z przyczyn autorów programu, jednak w tej sprawie udziela się pomocy tylko tym, którzy program kupili).
Sprawa druga, to katalogi w Documents and settings ( AppData , czy ProgramData ).
Powyższe katalogi są ukryte i należy odkryć ukryte pliki w systemie Windows, aby się do nich dostać.
Należy odinstalować wszelkie poprzednie wersje programów (Pro, zwykłe i inne ).
Usunąć katalogi ustawień programów z folderów typu Dane Aplikacji.
Wyczyścić rejestr i spróbować ponownie.