Problem z instalacja drukarki

Z powodu problemow z drukowaniem,odinstalowalam hp psc 1315 series,wyczyscilam rejestr i zaczelam od nowa instalacje ale juz prawie pod koniec wyskoczyl mi komunikat o problemie z aplikacja(jak na screenie)-instalacja jest ale niekompletna.Byly sugestie zeby wylaczyc antywira,mam Nod32 i nawet mialam taki zamiar ale nie wiem jak go wylaczyc,wiec tego nie zrobilam.Wczesniej mialam Avasta i tam moglam go wylaczyc bez problemu a w Nodzie nie widze takiej opcji.Teraz nie wiem czy mam znow ja odinstalowac?- prosze o pomoc bo chyba wyrzuce ja do smietnika :cry:

hp10lw.th.jpg

hp34zz.th.jpg

W opcjach Nod-a musisz mieć, albo spróbój prawym klawiszem myszki na ikonke Nod-a i Exit lub coś podobnego…

jak to nie zadzial nacisnij jednoczesnie Ctrl+Alt+Delete znajdz nazwe tego antiwira izakmnij proces na czas instalacji, po wlczenie ponownie komputera anti vir znow pojzie :slight_smile:

Wylaczylam Noda(prosta sprawa,moj blad,nie zauwazylam tej opcji)ale problem mam dalej!

Chyba juz z 5 razy usiluje instalowac i ciagle wywala problem z aplikacja"HP Digital imaging Monitor(CUE)-czuje,ze nikt mi juz nic nie jest w stanie poradzic to moze chociaz ktos zna jakis adres w necie,jakies Forum zajmujace sie tego typu sprawami,na polskiej str HP nie widze mozliwosci wyslania maila. :stuck_out_tongue:

Jogodka tutaj masz wszelki kontakt z firma HP

http://welcome.hp.com/country/pl/pl/contact_us.html

Pozdrawiam,

Dzieki za namiar na kontakt z Hp.W koncu udalo mi sie zainstalowac poprawnie(wylaczylam AntiSpy,ale nie wiem czy to moglo byc przyczyna?)i dalej mam problemy z wydrukiem.Nie moge zrobic wyrownania pojemnikow z tuszem,ciagle mam info,ze zly wydruk a drukuje go z tej wlasnie pozycji.Mam pytanie:czy w ogole mozna korzystac z zamiennikow w tych drukarkach?-przeczytalam na jakiejs stronie w necie,ze nie bo traci sie gwarancje.Moze tu jest przyczyna?Przy uruchomieniu nawigatora wyskakuja takie bledy:Plik C:\Program Files \Digital Imaning\Skins\hp1\skin.xml-blad,nie istnieje wybor skorki+C:\Program files\HP\Digital Imaning\skins-nie ma zlokalizowanych skorek?-to co sie z nimi stalo i gdzie mam ich szukac?

Na dysku C po tych operacjach pojawilo mi sie cos takiego jak na screenie(masa ikon,ktorych wczesniej nie bylo), czy jest jakis sposob na pozbycie sie ich i co oznaczaja?

hp44qy.th.jpg

Chyba przez nieuwage usunelam rowniez pliki wspoldzielone i jeszcze przeczyscilam kilkoma programami rejestr-prosze o pomoc! :frowning:

Mozna choc producent twierdzi ze nie…no coz kazdy chce zarabiac

A jesli chodzi o te pliki to sa to jakies tablice ale nie wiem do czego one sluza

Pozdrawiam,

Złączono Posta : 06.08.2005 (Sob) 14:03

tutaj masz pdf o twojej drukarce moze cos pomoze

http://www.hp.com.pl/files/psc1315_pl.pdf

PS…przegladam inne fora i nie tylko ty masz takie problemy z tym wlasnie modelem…

Pozdrawiam,

Złączono Posta : 06.08.2005 (Sob) 14:07

sproboj te sterowniki

http://h20180.www2.hp.com/apps/Lookup?h_lang=pl&h_cc=pl&cc=pl&h_page=hpcom〈=pl&h_client=S-A-R2287-1&h_pagetype=s-002&h_query=psc+1315&submit.x=5&submit.y=6

ps…przeprasza mza taka postac linku ale nie wiem jak inaczej go zapisac :frowning:

Pozdrawiam,

Kolega wymienial czarny tusz(ten nieszczesny zamiennik,bo wczesniej zaproponowano mi taki ze strzykawkami do napelniania ale jak to zobaczylam to wymienilam),nie zrobil na poczatku wyrownania prawidlowo,bo on ma drukarke a ja wielofunkcyjne i trzeba bylo uruchomic w tym celu skaner,cos pokrecil i moze stad te problemy?

Tuszu kolorowego mam na dnie(oryginal z zakupu),czarny pokazuje,ze jest i orientacyjna ilosc.Drukuje jednak na blado-niebiesko,wiec mysle,ze drukuje jeszcze ta resztka koloru a czarny wcale nie wchodzi.Ostrzegano mnie przed takimi kombajnami ale sadzilam,ze jednak sie sprawdzi.Nie wiem teraz co robic?Nawet nie wiem gdzie sa jakies serwisy zeby dac do sprawdzenia,jest jeszcze na gwarancji.

Dalej drecza mnie te pliki na C,moze ktos sie zlituje i cos odpowie? :cry:

P.S.Mam zmieniac teraz sterowniki?Zainstalowalam i jest niby ok,tylko nie drukuje poprawnie i brakuje tych nieszczesnych “skorek”?

Tutaj mozesz porozmawiac na czacie ze specjalista z firmy HP…napisz mu jaki masz problem moze on znajdzie rozwiazanie

http://h20179.www2.hp.com/ipgemea/pl/caller/chat.asp

Pozdrawiam,