Problem z instalacja Windowsa xp pro

(S Aint) #1

Witam wszystkich! mam problem z zainstalowaniem windowsa xp pro na kompie u znajomych... maja zainstalowanego windowsa 98... podczas instalacje wystepuje blad... po zresetowaniu kompa przez instalator pokazuje sie za chwile obraz windowsa xp pro a nastepnie wyskakuje komunikat o problemie zwiazanym ze sprzetem... po powrocie do windowsa 98 w menadzerze urzadzem jest jedno nierozpoznane urzadzenie o nazwie "Pci Communication Device" Kiedy chce uaktualnic sterownik do tego urzadzenia on go nie znajduje... nie posiadam tez plytek ze sterownikami do tego kompa...

Jak macie jakies pomysly to piszcie bo ja jestem zielony w te klocki... z gory dziekuje! :]

(system) #2

jaki sprzęt?? :wink:

(Gen Salvador) #3

co to za błąd ? napisz dokładnie

(Chok) #4

Jaki błąd??

Co do tego nieznanego urządzenia to masz spore szanse że po zainstalowaniu WinXP sterowniki zostaną zainstalowane automatycznie - oczywiście pod 98 widoczne nie będą, ale przynajmniej będziesz wiedziec do to jest za urządzenie i do czego szukać sterowników.

(Gugu007) #5

Pewno brak sterów do jakiegoś starego wewnętrznego modemu. :mrgreen:

(S Aint) #6

jesli chodzi o sprzet to nie wiem... blad dotyczy jakiegos sprzetu... pokazuje mi sie on w momencie instalacji winxppro po automatycznym zresetowaniu kompa w instalatorze... i dalej nie idzie...

(Mlajtner) #7

tzn instalujesz na tej samej partycji

-instalujesz po formacie

czy ?

-uściślij

(S Aint) #8

tak chcialem zainstalowac go na tej samej partycji i nie... nie formatowalem dysku...

Złączono Posta : 18.04.2007 (Sro) 22:55

Jesli chodzi o sprzet to wiem napewno ze ma karte graficzna radeon 9200-secondary... pozatym jakis Adi usb Remote Ndis Network Device... karta dial-up... reszty nie wiem... tylko tyle wiem narazie :]

i nie mam pojecia co to jest :]

(k-9) #9

czy ja dobrze rozumie?? że chciałeś na tej samej partycji zainstalować 98, i xp ?????/

spróbuj xp zainstalować na 2 partycji.

(S Aint) #10