Problem z instalacja windowsa

W trakcie instalacji windows, na etapie kopiowanie plików, wyskakuje mi komunikat: " błąd podczas kopiowania pliku". Instalator pyta się czy ponowić próbę skopiowania tego pliku, czy go pominąć, jednocześnie ostrzega, że jezeli go pominę, to system moze nie dzialac poprawnie. Niestety opcja powtornego skopiowania pliku dziala tylko dla niektorych plikow a pozostale musze pominąć. System probowalam instalować z roznych płytek - zawsze dzieje sie to samo, niezaleznie ktory windows instaluje(probowalam z XP, win2000, win2003). Poza tym zdarza się, ze przed etapem “kopiowania plikow”, pojawia się niebieskie okno z informacją, ze system musial zakonczyc dzialanie, aby zapobiec uszkodzeniu komputera. Dalej pisze, ze przyczyną moze byc nowy sprzet lub oprogramowanie ( nie dodawalam nowego sprzetu od dwoch lat) i nalezy wylaczyc na poziomie biosu stronicowanie i buforowanie. Jesli chodzi o bios jestem zielona - nie wiem jak sie do tego zabrać. Prosze o jakies wskazowki.

Jaka moze byc przyczyna opisanych wyzej problemow?

jakie pliki i ile ich jest?, jaki sprzet (ile ma lat) - szczegolnie dysk, bo moze juz czas zeby przeszedl na emeryturke

ewentualnie daj domyslne ustawienia biosu i wtedy zainstaluj

albo to wina cd/dvd romu

Wygląda to na kłopoty ze sprzętem.

Trzeba będzie sprawdzić parę elementów.

Zacznijmy od pamięci. Ściągnij sobie program memtest w wersji iso. Wypal płytkę zbootuj z niej kompa i sprawdź pamięć RAM.

na 100% uszkodzone moduly badz ktorys z modulow pamieci

Czasami takie błędy występują jak jest chrenowa nagrywarka. Miałem dokładnie to samo. Po podłączeniu innej stacji dysków system zainstalował się bezbłędnie.

szuja3 na 100% to umrzemy, a nic innego nie możemy być pewni w 100-u procentach.

Sprawdzilam pamieć memtest-em , znalazł ponad 12 tys blędow…

A powinno byc zero…

Prawie jedynym wyjściem w ty momecie byłobyu kupienie nowych pamięci.