Problem z instalacją windowska xp.Prosze o pomoc


(MamPytanie) #1

Mam Windows xp professional zainstalowany na komputerze. Chce go zastąpić Windowsem xp tylko ze starszym. Gdy chce zainstalować ten starszy z płyty wyskakuje mi błąd ze tak sie nie da i muszę ręcznie rozruszyc system z płyty CD. No wiec tak zrobiłem. Przy startowaniu komputera dałem setup,ustawiłem bootowanie na 1CD 2.Harddrive. Zapisałem,wyszedłem. Wszystko powinno być OK i przy ponownym uruchomieniu instalacja Windowsa powinna się zacząć. Jednak tak się nie dzieje tylko komputer po prostu się włącza :frowning: Nie wiem co robić,proszę o pomoc.


(Reinsx) #2

przy rozpoczęciu bootowania masz około 3 sek na naciśniecie dowolnego przycisku. Nośnik oryginalny czy kopia "bezpieczeństwa" :wink:


(MamPytanie) #3

hehe "zapasówka"

Jak mam 3 sek na nacisniecie? Czyli mam nacisnac jakis przycisk jak bedzie jakis komunikat?

Był komunikat prepare Boot to OS czy jakoś tak,nacisnąłem przyciski na klawiaturze i instalacja sie nie zaczeła :frowning:

Co zrobić aby ją rozpocząć?


(Reinsx) #4

powinien ci wyskoczyć komunikat "Aby rozpocząć instalacje naciśnij dowolny przycisk ..." te kropki powinny się pokazywać po sobie, może być tak (u mnie tak jest) że podczas przełączenia ekranu z testów post monitor mi się na chwile wyłącza.

Masz opcje wybierania napędu bootowania przez PopUp ?

Jak tą płytę kopiowałeś ? może źle wykonałeś kopie?


(MamPytanie) #5

Płytka jest na pewno dobra bo z niej instalował mój kolega wiele razy i wszystko szło ok.

Właśnie problem w tym że nie wyskakuje mi ten komunikat :frowning:

Nie wiem co to jest PopUp.


(Reinsx) #6

Napęd ci odczytuje ładnie płytkę (spróbuj ją przekopiować) bo jeśli tyle razy była używana ...


(Wkrotosz) #7

Jak masz klawiature pod usb to nie pójdzie


(Reinsx) #8

jeśli masz stary komputer lub kiepską płytę.... jeśli zmieniał ustawienia w BIOSie to znaczy że klawiatura działa dobrze.