Problem z internetem - DNS

Od jakiegos czasu mam problem z internetem, a konkretnie przegladaniem stron www. Mam neostrade i liveboxa. Przegladarka odpala pierwsza wybrana strone i na tej pierwszej mozna sobie chodzic do woli. Odpalenie kolejnych stron jest juz niemozliwe - na pasku przegladarki pojawia sie komunikat (…) dnserror. Dzieje sie tak i w IE, i w FF. Faceci z TPSA twierdza, ze ustawienia liveboxa sa prawidlowe i ze to musi byc jakis wirus, ktory blokuje dostep. Kaspersky mi nic nie zglaszal (ale nie moge sciagnac do niego aktualizacji, bo w trakcie mnie rozlacza).

Bardzo pieknie prosze o sprawdzenie loga:

http://www.wklej.org/hash/006ac930df/

Proszę użyć Malwarebytes’ Anti-Malware

Wciskamy Skanuj , wybieramy dyski do skanowania i Rozpoczynamy skanowanie , na końcu wciskamy Usuń zaznaczone jak będą i Ok  :wink:

Dwa trojany wykryte i usuniete. Niestety - problem z internetem pozostal :frowning:

Jedyne dzialanie, ktore przywraca internet na chwile - to wyciagniecie kabla z liveboxa i wlaczenie z powrotem (komputer mam polaczony z liveboxem przez kabel).

Co dalej?..:frowning:

Pomoze ktos?..Pliz…

Byłeś proszony o użycie programu Malwarebytes’ Anti-Malware. Zrobiłeś to? Jeśli tak to

Pobierz Combofix przeskanuj system i daj log na forum.

Loga wklej na www.wklejto.pl lub http://www.wklej.org/ a w poście daj tylko linka

:slight_smile:

Tak, przeskanowalam Malwarem. Jak pisalam, wykryl dwa trojany, usunal - problem pozostal.

Log z combofixa:

http://www.wklej.org/hash/6a5f70838f/

Wklej do Notatnika:

File::

D:\WINDOWS\Tasks\AppleSoftwareUpdate.job


Driver::

GPU-Z


Registry::

[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2]

>>Plik>>Zapisz jako… >>> CFScript (najwygodniej będzie, jeśli zapiszesz w takiej lokalizacji, by ikonka CFScript.txt znalazła się obok ikonki ComboFix.exe )

Przeciągnij i upuść plik CFScript.txt na plik ComboFix.exe (czyli ikonkę CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe )

– podobnie jak na tym obrazku –>88953CFScript-createdbyMiekiemoes.gif

(jeśli pojawi się pytanie " 1 or 2" - to wpisz 1 i naciśnij ENTER) Ma się rozpocząć usuwanie. (i powstanie log)

Po restarcie usuń ręcznie folder C: ** Qoobox**.

Po tym nowy log z Combo oraz skan http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html

Niestety, zapomnialam wylaczyc Kasperskyego (mam niezaktualizowanego) przed skanowaniem Combo :(. Powtorzyc Combo?..

Pierwszy log z Combofixa http://www.wklej.org/hash/fdecb0ba32/

Kasperskym online nie da rady, bo zrywa polaczenie :frowning:

To na koniec - Proszę pobrać i użyć Malwarebytes’ Anti-Malware

Wciskamy Skanuj , wybieramy dyski do skanowania i Rozpoczynamy skanowanie , na końcu wciskamy Usuń zaznaczone jak będą i Ok  :wink:

Malware nic nie wykryl http://www.wklej.org/hash/bb0ce7c80a/

a problem pozostal… kiszka :frowning:

To nie wina syfu, powiedz jakie masz ustawienia w

Mam neostrade i liveboxa

?

Bardzo dziekuje za pomoc. Przynajmniej komputer mam czysty.

Dziwna rzecz sie stala - telefon stal sie gluchy, za to internet znienacka zaczal smigac bez zarzutu. Nie wiem, czy to ma zwiazek, ale jesli tak to… wrrrrr…