Problem z internetem - modem livebox

Witam mam problem z internetem a właściwie z jego stabilnością(?). korzystając z komunikatora jest okej , ale tylko z niego moge korzystać , po usiłowaniu nawiązania połączenia z jakąkolwiek stroną internetową połączenie zostaje natychmiast zerwane i ponowne nawiązanie go czasem zajmuje nawet pare godzin;/… mam neostradę 1 mb \ s liveboxa z telefonem razem , odmiornik jest w porządku napewno był dokłądnie sprawdzany nawet z odległosci bliskich i i tak działo się dalej tosamo… wirusy także zostały wykluczone ponieważ juz z kilku porad korzystałem. ma ktoś jakiś pomysł?? spotkal się ktoś już z takim czymś?? prosze bardzo o pomoc :frowning:

hmm proponuję restarcik livebox, w jednym przypadku miałem podobny problem z tym że brak protokołu http trwał do kilku minut, wtyczka z prądu na kilka minut i problem był z głowy, ew reinstalacja soft w livebox lub też twardy “reset” jak sądzę (warto sprawdzić) …

Najprościej zadzwonić do TP i opisać problem.

mater00 , Proszę o zmianę tytułu na bardziej konkretny.

Użyj opcji zmien.gif

Pomocne może być zapoznanie się z TYMI informacjami.

Miałem kiedyś podobny problem lecz z innym modemem…W moim przypadku pomogła wymiana modemu (stary był 100% sprawny tak jak Twój i nawet nadal z niego korzystam na innym komputerze…) Może się to wydawać dziwne, ale problem wyglądał identycznie…To tyle, mam nadzieję, że mogłem pomóc. Pozdrawiam.