Problem z internetem - modem livebox


(Mateusztacik) #1

Witam mam problem z internetem a właściwie z jego stabilnością(?). korzystając z komunikatora jest okej , ale tylko z niego moge korzystać , po usiłowaniu nawiązania połączenia z jakąkolwiek stroną internetową połączenie zostaje natychmiast zerwane i ponowne nawiązanie go czasem zajmuje nawet pare godzin;/... mam neostradę 1 mb \ s liveboxa z telefonem razem , odmiornik jest w porządku napewno był dokłądnie sprawdzany nawet z odległosci bliskich i i tak działo się dalej tosamo... wirusy także zostały wykluczone ponieważ juz z kilku porad korzystałem. ma ktoś jakiś pomysł?? spotkal się ktoś już z takim czymś?? prosze bardzo o pomoc :frowning:


(Bojalekt) #2

hmm proponuję restarcik livebox, w jednym przypadku miałem podobny problem z tym że brak protokołu http trwał do kilku minut, wtyczka z prądu na kilka minut i problem był z głowy, ew reinstalacja soft w livebox lub też twardy "reset" jak sądzę (warto sprawdzić) ...


(Piotr Kluzowicz) #3

Najprościej zadzwonić do TP i opisać problem.


(sdar) #4

mater00 , Proszę o zmianę tytułu na bardziej konkretny.

Użyj opcji zmien.gif

Pomocne może być zapoznanie się z TYMI informacjami.


(Yamoshade) #5

Miałem kiedyś podobny problem lecz z innym modemem...W moim przypadku pomogła wymiana modemu (stary był 100% sprawny tak jak Twój i nawet nadal z niego korzystam na innym komputerze...) Może się to wydawać dziwne, ale problem wyglądał identycznie....To tyle, mam nadzieję, że mogłem pomóc. Pozdrawiam.