Problem z internetem, przerywa połączenie

Witam,

Od czasu kiedy przeszedłem do Netii przestał działać mi internet, tj. Łączy się tylko z programami typu gg i co kilka sekund zrywa połączenie. Stron internetowych nie otwiera, a jeżeli jakaś “pójdzie” zaraz przerywa połączenie. Sprawdzałem już 3 karty sieciowe i na każdej jest taki problem, inny komputer pod tym samym kablem działa, sprawdzałem system trzema Anty-Wirusami (Kaspersky, Panda i Norton), żaden nie wykrył wirusa ani trojana, czyściłem też system przy pomocy CCleaner nic to nie pomogło. Posiadam Windowsa XP Professional SP2 oraz karte sieciową Realtek RTL8139 Fast Ethernet Adapter. Proszę Was o pomoc.

EDIT. Chciałbym jesszcze dodać, że sprawdzałem kabel i jest on ok. Nie mam żadnego Firewall’a.

Bross83 ,

Poczytaj - Konkretne tematy… ze zwróceniem szczególnej uwagi na pierwszy post. Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty - proszę użyć przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif

Ja bym zadzwonił do operatora (w tym przypadku Netii) i zobaczył co powiedzą. (Nie mów im, że na innym kompie net działa, tylko że po prostu Ci przerywa połączenie). :wink:

A ja bym do ISP nie dzwonił, bo nie widzę tego komputera, ale jestem w 100% pewien, że tam jest problem, a nie u dostawcy sygnału. Sam napisałeś, że problem jest tylko z tym komputerem, więc nie bardzo wiem czego jeszcze poszukujesz. Ja jestem odbiorcą sygnału Netii/na linii TP/, nie lubię monopolistów , nie miałem z Netią żadnych problemów i wiem że tej małej firmie warto zaufać, bo są profesjonalni w każdym calu.

Cóż, myślę, że jest to winna źle skonfigurowanego routera, ale nie wiem o co dokładnie chodzi…

Jaki to router?

Jest to Request ART514CX

Witam, prosze was o pomoc !

A na modemie działa?

A na innym komputerze podłączonym przez ten router?