Problem z internetem samo wyłączanie

Witam mam problem , mam internet w neti dokładnie netia spot router.

Problem polega na tym ,że jak włączę komputer dioda w routerze pali się na czerwono (brak dostępu do internetu)

muszę wyłączyć i włączyć router i dioda pali się na biało (jest net) lecz jak już jest niby internet to jak wchodzę w internet to piszę Nie można połączyć się z internetem 

 

DNS_PROBE_FINISHED_NO_INTERNET

i po ponownym wyłączeniu routera i włączeniu internet jest czasem na 5 min a czasem do wyłączenia komputera po wyłączeniu komputera internetu nie ma i nie mogę korzystać np z  wifi proszę o pomoc bo jest to wkurzające i proszę o proste wytłumaczenie 

tomek199931 , zgodnie z regulaminem, który zaakceptowałeś podczas rejestracji, proszę dokonać zmiany tytułu na taki, który wstępnie opisze problem, w przeciwnym razie temat zostanie przeniesiony do kosza.

W celu dokonania korekty tytuły należy użyć opcji edytuj w poście otwierającym wątek, a następnie skorzystać z pełnego edytora tekstu.

Wcześniej działał bez problemów? Może jest jakaś awaria, zadzwoń na infolinię.

Jeśli ten router pokazuje parametry linii, podaj je tutaj. Sprawdź też czy masz ustawioną opcję always on lub o podobnej nazwe, wskazujące że połączenie ma być non-stop utrzymywane.

działał bez problemów 

 

jak to sprawdzić ? 

Logując się do routera.

a może pomoże przywrócenie ustawień fabrycznych ? ale czy wtedy haslo wifi bd takie same jak bylo ?

 

a może pomoże przywrócenie ustawień fabrycznych ? ale czy wtedy haslo wifi bd takie same jak bylo ? Bo ja nie wiem jak to sprawdzić a jestem zalogowany na stronie

Nie znam panelu Netia Spot. Zaglądasz w ustawienia WAN/Internet czy przy PPP masz always on lub opcję o podobnej nazwe, wskazujące, że połączenie ma być zawsze aktywne. Jak zresetujesz router musisz podać dane do zalogowania się do sieci Netii. Masz zapisane login i hasło do sieci?

tak mam

Hej,

Najbardziej prawdopodobne jest albo uszkodzenie/problem na linii ADSL, albo uszkodzenie routera. Jeśli posiadasz inny router bądź modem ADSL, warto podłączyć go i sprawdzić czy na nim też problem występuje. Ewentualnie zostaje kontakt operatorem. Gdy pracowałem w poprzedniej firmie i na Netia Spocie pojawił się identyczny problem, od razu przy pierwszym połączeniu z supportem otrzymałem propozycje wysłania do mnie nowego urządzenia.

Pozdrawiam,

Dimatheus