Witam mam problem , mam internet w neti dokładnie netia spot router.
Problem polega na tym ,że jak włączę komputer dioda w routerze pali się na czerwono (brak dostępu do internetu)
muszę wyłączyć i włączyć router i dioda pali się na biało (jest net) lecz jak już jest niby internet to jak wchodzę w internet to piszę Nie można połączyć się z internetem
DNS_PROBE_FINISHED_NO_INTERNET
i po ponownym wyłączeniu routera i włączeniu internet jest czasem na 5 min a czasem do wyłączenia komputera po wyłączeniu komputera internetu nie ma i nie mogę korzystać np z wifi proszę o pomoc bo jest to wkurzające i proszę o proste wytłumaczenie
tomek199931 , zgodnie z regulaminem, który zaakceptowałeś podczas rejestracji, proszę dokonać zmiany tytułu na taki, który wstępnie opisze problem, w przeciwnym razie temat zostanie przeniesiony do kosza.
W celu dokonania korekty tytuły należy użyć opcji edytuj w poście otwierającym wątek, a następnie skorzystać z pełnego edytora tekstu.
Jeśli ten router pokazuje parametry linii, podaj je tutaj. Sprawdź też czy masz ustawioną opcję always on lub o podobnej nazwe, wskazujące że połączenie ma być non-stop utrzymywane.
a może pomoże przywrócenie ustawień fabrycznych ? ale czy wtedy haslo wifi bd takie same jak bylo ?
a może pomoże przywrócenie ustawień fabrycznych ? ale czy wtedy haslo wifi bd takie same jak bylo ? Bo ja nie wiem jak to sprawdzić a jestem zalogowany na stronie
Nie znam panelu Netia Spot. Zaglądasz w ustawienia WAN/Internet czy przy PPP masz always on lub opcję o podobnej nazwe, wskazujące, że połączenie ma być zawsze aktywne. Jak zresetujesz router musisz podać dane do zalogowania się do sieci Netii. Masz zapisane login i hasło do sieci?
Najbardziej prawdopodobne jest albo uszkodzenie/problem na linii ADSL, albo uszkodzenie routera. Jeśli posiadasz inny router bądź modem ADSL, warto podłączyć go i sprawdzić czy na nim też problem występuje. Ewentualnie zostaje kontakt operatorem. Gdy pracowałem w poprzedniej firmie i na Netia Spocie pojawił się identyczny problem, od razu przy pierwszym połączeniu z supportem otrzymałem propozycje wysłania do mnie nowego urządzenia.