Problem z internetem w wewnętrznej sieci w pracy - intranet

Witam wszystkich, chciałem prosić Was o rady.  W pracy mamy Intranet. Niestety miałem problemy z komputerem i zrobiłem reinstalację. Po tej reinstalce zaczęły się problemy z netem. Przy wejściu na niektóre strony połączenie zostaje zerwane. Np. pobieram program z dobreprogramy za jakiś czas dostaję informację, że jest aktualizacja owego programu, chce ją pobrać wszystko się uruchamia i nagle trach- połączenie zerwane. I tak dzieje się notorycznie. Teraz nie wiem bo nie znam się za bardzo czy robiąc reinstalke usunąłem jakieś ważne ustawienia od Intranetu i stąd te problemy?  Dodam,że inne strony takie zwyczajnie działają poprawnie…

Skoro to służbowy komputer, to od  czego  masz Administratora?

Niestety ale na pomoc mojego admina to muszę czekać nieraz tygodniami stąd mój post tu na forum. Skoro internet jest to wg niego wszystko działa a,że rozłącza przy pobieraniu cóż- czasem tak bywa i taka to rozmowa

Co ma intranet do internetu? Skoro masz problemy z internetem, to albo sieć jest tak skonfigurowana, aby Ci ograniczyć dostęp do internetu, albo masz jakiś syf w systemie.

 

Podejrzewam, że to jest prywatne urządzenie (BYOD - Bring Your Own Device) i jeśli tak jest

 

stąd może wynikać niechęć administratora do pomocy. Jeśli to twój prywatny komputer, no to niestety musisz radzić sobie sam, jeśli to firmowy komputer, no to niestety admin musi ruszyć swoje cztery litery i wziąć się do roboty, w końcu za to firma mu płaci. Tak poza tym, jeśli to służbowy komputer, nie powinieneś w niego w ogóle ingerować, ani reinstalować systemu na własną rękę, od tego są ludzie w dziale IT, aby takie rzeczy załatwiali.

Komputer jest firmowy w piątek powiadomiłem admina sieci, mam nadzieję,że w końcu pomoże.