Cześć.
Witaj, popraw proszę tytuł tematu tak aby wstępnie informował o problemie, użyj przycisku EDYTUJ , który znajdziesz w prawym dolnym rogu Swojego posta-> następnie skorzystaj z opcji Użyj pełnego edytora. Dziękuję za uwagę.
Tip: Unikaj słów: “problem”, “help”, “pomocy” i.t.p. Tego typu słowa nie spowodują szybszej reakcji a mogą odnieść odwrotny skutek od oczekiwanego, tytuł tematu ma być skróconym opisem Twojego posta- powodzenia.
W umowie nie masz określonego miejsca dostarczania usług. A internet mobilny ma to do siebie, że w jednym miejscu może działać dobrze, w innym niekoniecznie, może się to też zmieniać w czasie. Tak to już jest.
Czy ktokolwiek przy zawieraniu umowy zapewniał cię, że w twoim miejscu zamieszkania jest zasięg?
Ewentualnie na forum pojawia się czasem przedstawiciel Orange, może on zareaguje w tej sprawie.
Nie jest internet mobilny, tylko domowy. Tak sapewniali, że zasięg będzie dobry. Ruter stoi cały czas w tym samym miejscu. Przez 1,5 roku internet był, a teraz nie ma.
Przecież piszesz coś o nadajniku… Jak jest mowa o “nadajniku”, to tu musi chodzić o internet mobilny, a nie po kablu.
Składaj reklamację.
Z jakiego urządzenia korzystasz i gdzie (miejscowość, ulica)? Od kiedy ten problem występuje?
@Orange Ekspert Korzystam z routera axesstell MV 610. Problem występuje od 23 grudnia. Miejscowość mogę wysłać na PW.