Problem z internetem z Orange - brak zasięgu

Cześć.

Witaj, popraw proszę tytuł tematu tak aby wstępnie informował o problemie, użyj przycisku EDYTUJ , który znajdziesz w prawym dolnym rogu Swojego posta-> następnie skorzystaj z opcji Użyj pełnego edytora. Dziękuję za uwagę.

Tip: Unikaj słów: “problem”, “help”, “pomocy” i.t.p. Tego typu słowa nie spowodują szybszej reakcji a mogą odnieść odwrotny skutek od oczekiwanego, tytuł tematu ma być skróconym opisem Twojego posta- powodzenia.

W umowie nie masz określonego miejsca dostarczania usług. A internet mobilny ma to do siebie, że w jednym miejscu może działać dobrze, w innym niekoniecznie, może się to też zmieniać w czasie. Tak to już jest.

 

Czy ktokolwiek przy zawieraniu umowy zapewniał cię, że w twoim miejscu zamieszkania jest zasięg?

 

Ewentualnie na forum pojawia się czasem przedstawiciel Orange, może on zareaguje w tej sprawie.

Nie jest internet mobilny, tylko domowy. Tak sapewniali, że zasięg będzie dobry. Ruter stoi cały czas w tym samym miejscu. Przez 1,5 roku internet był, a teraz nie ma. 

Przecież piszesz coś o nadajniku… Jak jest mowa o “nadajniku”, to tu musi chodzić o internet mobilny, a nie po kablu.

 

Składaj reklamację.

Z jakiego urządzenia korzystasz i gdzie (miejscowość, ulica)? Od kiedy ten problem występuje? 

@Orange Ekspert Korzystam  z routera axesstell MV 610.  Problem występuje od 23 grudnia.  Miejscowość  mogę  wysłać  na PW.