Problem z kartą gwarancyjną

Cześć, dzisiaj zwracam się do Was z takim oto problemem:

Jakiś czas temu kupiłem kilka części do kompa w jednym ze sklepów w moim mieście.

Teraz chciałbym sprzedać te części.

Problem jest w tym, że na te części jest jeszcze gwarancja a sprzedaje je różnym osobom.

Co zrobić z kartą gwarancyjną (mam tylko jedną, na wszystkie podzespoły)?

Czy mogę zrobić ksero karty gwarancyjnej oraz paragonu i dołączyć to do sprzedawanego sprzętu?

Gwarancji udziela chyba sprzedawca lub producent a nie Ty … tak sie mi zdaje

Musisz najpierw dowiedzieć się w sklepie, w którym kupiłeś te podzespoły czy uwzględniają xero karty gwarancyjnej. Jeśli nie (a tak jest najczęściej) to pozostaje ci tylko pozostawienie karty gwarancyjnej u siebie i poinformowanie kupujących o zaistniałej sytuacji. Jeśli pojawią się reklamacje - niech kupujący zgłosi się do ciebie a ty złożysz reklamację z oryginalna kartą gwarancyjną w sklepie. Innego wyjścia nie ma.