Problem z klawiatura?


(sdar) #1

Nie jestem pewien czy to problem programowy czy tez sprzetowy ale bardzo czesto (jednak nie zawsze) zdarza mi sie, ze podczas wypelniania formularzy czy tez innych okienek (kiedy pisze ten post sytuacja taka ma wlasnie miejsce) zmienia mi sie uklad klawiatury w odniesieniu do polskich znakow "z ogonkami" np. litera wystepujaca po literze "a" nie wpisuje sie wcale. Litera wystepujaca po literze "L", przyjmuje postac "B" itd itp. Przepraszam ze robie to tak opisowo ale z oczywistych wzgledow nie jestem w stanie napisac tych liter :slight_smile:

Czy ktos moze mi podpowiedziec co z tym fantem zrobic ? Dla ulatwienia dodam, ze moj komp jest czysty od wszelakiego swinstwa wiec to raczej nie psikus jakiegos wirusika.

Pozdrawiam cieplutko i na zakonczenie wpisuje po kolei (alfabetycznie)wszystkie nasze znaki z ogonkami i kreseczkami. Sami zobaczcie co wychodzi:

B ó [ | z

Sdar


(Lammermoor) #2

Miałam kiedys tez ten problem,zmieniłam język na polski programisty -masz tak ustawiony?Poza tym sprawdz w kodowaniu czy masz [Europa Środkowa(ISO)+w "wiecej"(tez przy "kodowanie)moze masz zaznaczone Unicode UTF-8?ja to odznaczyłam i jest ok.


(sdar) #3

Niestety wszystkie ustawienia o ktorych piszesz ma zrobione lecz problem nie znika. Co ciekawe dotyczy on tyko wpisywania tekstu w obrebie Internet Explorera. Inne programy lacznie w wordem sa ok i nie ma problemu z polskimi znakami :frowning:


(Lammermoor) #4

Widze,ze dziala "ó"-jesli masz zainstalowany Google Toolbar to na bank jego sprawka.Moze byc tez przyczyna,ze skrot klawiaturowy przechwycil inny program bedacy w autostarcie-jest do tego taki programik-Hotkey Detective 2-do podgladu i edycji skrotow klawiaturowych.


(Polite) #5

Witam!

Miałem podobną sytuacje,która była spowodowana tym,że na klawiaturze się przespałem a później wychodziły mi niestworzone znaki.Klawiaturę musiałem wyrzucić,nie poradziłem sobie.


(Lammermoor) #6

Nie piszesz jaka masz karte?-jesli Intela to sa na to inne sposoby,poza tym sprawdz co masz zaznaczone w czcionkach?-

IE>Narzedzia>Opcje internetowe>zakladka Ogolne>czcionki -skrypt jezyka-łacinski podstawowy;czcionka str sieci Web-Times New Roman(przynajmniej ja tak mam i jest ok).Podobno zmiana na czcionke arial tez moze pomoc,tak slyszalam,nie sprawdzalam.


(sdar) #7

Wiec po kolei.

Ustawienia w EI mam takie jak podala Jagodka (lacinski podstawowy i times new roman). Na klawiaturze sie nie przespalem :wink: Natomiast zgadza sie inne podejrzenie Jagodki tzn. mam zainstalowany Google Toolbar. Jesli to on jest sprawca to czy mozna to jakos "zneutralizowac" czy tez trzeba go odinstalowac? Acha, karte mam Radeon 9250 :frowning:


(Maniooo666) #8

Witam,

Tą wersję raczej trzeba będzie odinstalować,

jednak kiedyś czytałem,

że może pomóc zaistalowanie starszej wersji Google Toolbar.

Spróbuj.


(Lammermoor) #9

Niestety,trzeba odinstalowac!Polecam nakladke na IE- Avant Browser -ma juz wbudowane Google.Wszystkie Toolbary maja spyware i adware ,nie sa godne polecenia. :slight_smile:


(sdar) #10

WIELKIE DZIĘKI.

Odinstalowałem Google Toolbar i teraz proszę:

ąśżźćół :slight_smile:

Czy przy okazji mógłbym prosić o "namiary" na nakładkę IE-Avant Browser ?

Czy to jest freeware i gdzie mogę ją znależć?


(Lammermoor) #11

http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&id=401&t=67 Prosze bardzo,jest free! Ciesze sie,ze po klopocie. :smiley:

http://andrzejtrojanowski.republika.pl/ ... ropis.html -tu masz link do konfiguracji(gdyby byly jakies problemy)