Problem z komputerem, sam sie wyłącza oO

Witam… nie wiem czy dobrze trafiłem w dział, jak nie to wybaczcie . Mam problem z kompem, mianowicie gdy odpalam grę Call of Duty 4, po paru minutach gry komp nagle wyłącza się, nic żadnego komunikatu dosłownie nic… Myślę że może to być albo przegrzewająca się karta graficzna lub coś nie tak jest z zasilaczem. Poczytałem trochę na forach i użyłem programu “SpeedFan”, o to co mi pokazało. Nie znam się na tym ale wy pewnie tak. Sądzę że to zasilacz ale mogę sie mylić. Czekam na komentarze, z góry dzięki.

http://www.euro-net.pl/~widmo/SFLog20080226.csv

Komputer

System operacyjny Microsoft Windows XP Home Edition

Dodatek service pack systemu operacyjnego Dodatek Service Pack 2

DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c)

Płyta główna

Typ procesora AMD Athlon 64, 1800 MHz (9 x 200) 3000+

Nazwa płyty głównej Asus A8N-E (3 PCI, 2 PCI-E x1, 1 PCI-E x4, 1 PCI-E x16, 4 DDR DIMM, Audio, Gigabit LAN)

Mikroukład płyty głównej nVIDIA nForce4 Ultra, AMD Hammer

Pamięć fizyczna 1024 MB (PC3200 DDR SDRAM)

Ekran

Karta wideo GeForce 7800 GT (256 MB)

Karta wideo MSI NX7800GT NVIDIA GeForce 7800 GT (256 MB)

Akcelerator 3D nVIDIA GeForce 7800 GT

Monitor Samsung SyncMaster 730B (Digital) [17" LCD] (HMEYA12957)

Magazyn

Kontroler SCSI/RAID SCSI/RAID Host Controller

Dysk fizyczny SAMSUNG SP2004C (200 GB, 7200 RPM, SATA-II)

Napęd dysków optycznych LITE-ON DVDRW LH-18A1H

Napęd dysków optycznych UX5534T GDC154H SCSI CdRom Device

Status dysków SMART OK

Zasilanie MODE COM FEEL - 350W

Partycje

C: (NTFS) 20010 MB (10590 MB wolne)

D: (NTFS) 70001 MB (2092 MB wolne)

E: (NTFS) 70001 MB (10778 MB wolne)

F: (NTFS) 30765 MB (15500 MB wolne)

Rozmiar całkowity 186.3 GB (38.0 GB wolne)

Urządzenia wejściowe

Klawiatura Urządzenie klawiatury HID

Mysz Mysz zgodna z HID

Sieć

Karta sieciowa Karta Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet NIC

Karta sieciowa NVIDIA nForce Networking Controller

Urządzenia zewnętrzne