Witam mam pewien problem odnośnie usługi Neostrada oferowanej przez Orange. Poszedłem do punktu sprzedaży, zawarłem umowe na internet do 10mb/s
,wróciłem do domu, podłączyłem ruter który zakupiłem wraz z zawiązaniem umowy Sagemcom F@st 2704, wszstko dobrze podłączyłem, robiłem wszystko zgodnie z instrukcją lecz wystąpił problem, otóż nie mogłem wejść na stronę rejestracji (http://www.rejestracja.neostrada.pl), zadzwoniłem na infolinie (bardzo droga) i tam dostałem login i hasło do usługi. Wpisałem ip i dostałem się do panelu konfiguracyjnego rutera, jak w instrukcji wszedłem w Połączenie z internetem, wpsiałem wszystkie dane i kliknąłem Zastosuj/Zapisz. I ku mojemu zdziwieniu strona tylko się odświeżyła, i nic zero reakcji ze strony rutera. Wezwałem ekipe z orange, oni sprawdzili wszystko i powiedzieli, że ruter jest uszkodzony i trzeba go wymienić. Następnego dnia wymieniłem ruter, podłączyłem wszystko i nic, to samo , router w ogóle nie reagował. Po zastanowieniu się przypomniałem sobie, że mój telefon stacjonarny jest uszkodzony, to znaczy kabel od słuchawki czasami nie kontaktuje,i trzeszczy, może to jest przyczyną. Jeśli możecie mi w jakiś sposób pomóc to bardzo proszę, z góry dziękuje. :?:
Zapoznaj się z tematem i popraw tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.
Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało przeniesieniem tematu do Kosza.
Wielkie dzięki za odpowiedź, niestety nic z tego nie wyszło, średnio sie na tym znam ale większość parametrów jest taka jak pokazałeś a do reszty nie udało mi się dojść.
Dzisiaj znów odwiedza mnie ekipa i zobaczymy co z tego wyjdzie. Dzięki za odpowiedź, a jeśli ktoś jeszcze może mi pomóc to proszę .
A jeśli chodzi o połączenie to korzystam z kabla ethernet, jeśli chodzi o filtr to czy nie ma on być umieszczony na kablu od telefonu stacjonarnego, a kabel telefoniczny napewno jest sprawny ponieważ testowałem go, jak ? podłączyłem do niego telefon stacjonarny i wszystko działało, był sygnał, więc myśle że z mojej strony niczym nie zawiniłem.
Żeby raz, ale była już u mnie ekipa, robili pomiar, pojechali gdzieś do jakiej ś swojej “szafy” i teraz świeci mi się dioda na czerwono taka “@” i myśle że problem niedługo zostanie rozwiązany.
Był dostępny teraz wszystko działa, podobno była jakaś usterka z portem. Dzięki za pomoc. Problem jest rozwiązany
– Dodane 06.12.2012 (Cz) 18:33 –
A i z ta szafą to chodziło mi o to że mają gdzieś taką szafę do której podpinają nowych użytkowników. Neostrada to dobry internet, a w mojej miejscowości jest bardzo dobry zasięg :D.