Mój problem polega na tym, że najnowsza wersja Avasta nie potrafi pobierać aktualizacji w żaden sposób. Czy to ręcznie czy automatycznie. Ponadto nie mogę zalogować się do swojego konta z poziomu programu by zarejestrować produkt. Wygląda to tak jakby coś blokowało połączenie programu z internetem. Proszę pomóżcie bo nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi a przeinstalowanie programu nie pomaga.
Nie widać żadnej infekcji.
Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist: http://wklej.org/id/3071847/txt/
Uruchom FRST i kliknij Napraw (Fix). Później skasuj folder C:\FRST
Przecież napisałem, że nie widać infekcji.
Pobierz i uruchom TDSSKiller
Kliknij Start scan i jeśli coś wykryje wybierz Skip
Pokaż raport z tego programu zapisany na: C:\TDSSKiller.wersja_data_czas_log.txt