Problem z lacznoscia z internetem

witam. Jestem nowa i zielona ;( Chcialam pobawic sie z Windowsem i zepsulam wszystko :frowning: Po zainstalowaniu od nowa Windows XP nie mam dostepu do internetu . Nie ma archiwum z polaczenia.Tzn nie ma ikonek o polaczeniu ( dwa komputerki ) i nic nie dziala :frowning: Jak juz pisalam jestem zielona w informatyce i licze na panstwa pomoc . Nie wiem czy to wina Windowsa czy innej sprawy

Kolejny obcy na ziemi?

Po pierwsze zainstaluj sterowniki do karty sieciowej.

wiolkafati ,

Poczytaj - Konkretne tematy… ze zwróceniem szczególnej uwagi na pierwszy post. Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie.

Proszę poprawić pisownię w opisie problemu. W celu dokonania korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.

Agatom wybacz pisownie ale nie posiadam polskiej klawiatury .Mieszkam w Hiszpanii , Windowsa i wszystkie programy mam po hiszpansku i nie mam mozliwosci pisania polskimi znakami . Co do tytulu to zmienilam , mam nadzieje ze teraz juz lepiej. Napisalam w temacie ze problem z karta poniewaz tak mi powiedzial operator mojego internetu. Kabel podlaczylam do laptopa i tu internet dziala a w komputerze nie

Dodane 02.04.2009 (Cz) 11:13

z internetem lacze sie za pomoca kabla. Nie wiem jak sie nazywa ale to takie polaczenie linia telefoniczna + internet. Polecila mi panstwa jedna znajoma , bo tu w hiszpanii nie bardzo wiem do kogo sie zwrocic. A informatyk bierze kupe pieniedzy wiec jesli istnieje mozliwosc ze dam rade z panstwa pomoca to lepiej .Co do instalowania sterownikow to hmmm nie mam pojecia jak to zrobic

Hej!

Ustaw sieć w stacjonarnym tak samo, jak w laptopie. Bramy, maski podsieci IP, DNS, itp. Po prostu weź laptopa do ręki idź do stacjonarnego i wklep to samow te same miejsca. Mówie tutaj o ustawieniach sieciowych oraz właściwościach protokołu TCP/IP.

Zainstaluj tez te stery do karty sieciowej.