Problem z logowaniem do systemu

Witam. Jakieś 3 dni temu uwidoczniło się mi konto Administrator podczas ekranu powitalnego, chciałem je usunąć, bo wcześniej system mi się od razu włączał do pulpitu, a teraz muszę wybierać między 2-ma userami tym adminem i moim kontem. Chciałem sobie nadać z poziomu konta administratora prawa “administrator” jednak nie mogę zaakceptować zmian, bo guzik do tego robi się zablokowany. Jak zrobić żeby z powrotem ukryć to konto, żeby system wchodził mi od razu na moje konto?

Włącz autologowanie.

Co do admina to:

start > uruchom > regedit:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\SpecialAc counts\UserList

Odszukujemy Administrator i dane wartości ustawiamy na 0.

W menu start=>uruchom, wpisz regedit, w kluczu

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\SpecialAccounts\UserList]

“Administrator” ustaw na 0

A nie łatwiej jest poprzez:

Start -> Uruchom -> cmd

net user Administrator /active:no

rokko

wyskakuje odmowa dostępu :slight_smile:

a co do rejestru nie mam tam tych katalogów \SpecialAc counts\UserList

Ponieważ wiersz poleceń (cmd) należy uruchomić w trybie administratora.

Start -> wpisujesz w szukajkę cmd, a następnie CTRL + SHIFT + ENTER

Inna metoda, Start -> Akcesoria -> PPM na wiersz poleceń i wybierz uruchom jako…


Co do automatycznego logowania, to w systemie Vista najłatwiej uzyskasz to poprzez:

Start -> Uruchom -> control userpasswords2

Odznacz opcję użytkownik, aby używać tego kompa musi wprowadzić login i hasło…

Wpisz użytkownika, dla którego ma odbywać się automatyczne logowanie oraz hasło, potwierdź i to wszystko.

Zapoznaj się proszę z tą stroną i zmień tytuł na

konkretny. Inaczej temat poleci do śmietnika.