Problem z modemem/aplikacją iPlusa

Witam,

Już od dłuższego czasu korzystam z mobilnego Internetu sieci Plus. Posiadam modem Huawei E1750. Niestety od kilku dni mam nieustanny problem z połączeniem się z siecią. Po podłączeniu modemu do laptopa, uruchamia się iPlusmanager, po kliknięciu “połącz” pojawia się komunikat “Połączony z Internet”, jednak wcale tak nie jest lub połączenie urywa się po kilku minutach. Niekiedy pojawia się też komunikat “Wystąpił problem z aplikację iPlusmanager.exe”. Czy jest to wina modemu czy aplikacji? A może problem tkwi gdzie indziej? Dodam jeszcze, że ponowne odinstalowanie i zainstalowanie aplikacji nic nie dało. Błagam, pomóżcie :frowning:

Zapisz sobie w notatniku ustawienia profilu i pobierz tą wersję programu:

http://www.huaweidevice.com/worldwide/d … d=NDcwMjg=

Może będziesz musiał wyłączyć w "menadżer urządzeń -> “Stacje dysków CD-ROM/DVD” napęd HUAWEI MSUD (jak będzie co uruchomienie komputera próbował instalować aplikację Plusa)

To nie jest wina sprzętu. Raczej problem tkwi w zasięgu plusa. Taki właśnie jest internet w plusie. Wiem bo mam koleżankę i miała u nich neta. Bardzo narzekała dlatego nie polecam.