Lewy przycisk myszy nie działa poprawnie

Tak jak w temacie problem z myszką od jakiegoś czasu gdy czasem kliknę raz przycisk mouse1 czyli lpm to klika się kilka razy ma ktoś na to radę?

Hej,

Może przełącznik jest już wyrobiony i stąd problem? Testowałeś myszkę na innym komputerze? Tam też są takie objawy? Jeśli tak, wniosek jest prosty - uszkodzenie bądź zużycie przełącznika.

Pozdrawiam,
Dimatheus

Wątpię bo myszka ma może z dwa miesiące do innego komputera nie mam dostępu więc nie mam jak tego sprawdzić

To nie żaden argument. Są sprzęty, które wytrzymują kilka dni bądź tygodni. Miałem do czynienia z taką myszką bezprzewodową marki Esperanza - padła po niecałym miesiąc. Hitem i tak zostanie myszka z Hamy, w której lewy przycisk myszy przestał działać poprawnie po tygodniu.

Jeśli chcesz mieć pewność, podłącz do innego komputera i sprawdź, czy zachowanie jest poprawne.

Miałem podobny przypadek (myszka Logitech), po jakimś czasie używania zaczęła robić dwu-klik.
Rozebrałem myszkę, żeby dojść do mikro wyłącznika LPM. wziąłem WD40 i dałem maluśką kropelkę na przycisk mikro wyłącznika. Poklikałem nim trochę przedmuchałem (tylko ustami), złożyłem i działa już z 3-4 lat. Polecam.

Myszka to Rival 310 od SteelSeries, kupowałem ją od kogoś na allegro i z tego co pamiętam jest jeszcze na gwarancji, więc chyba nie opłaca się grzebać w niej?

Jeśli jest na gwarancji, to oczywiście odsyłać.

@Dimatheus A orientujesz się (lub ktoś inny) gdzie mogę zgłosić reklamację takiego sprzętu? Sprzęt kupiłem przez Allegro a sprzedający pisał, że sprzęt kupiony dopiero, zapakowany nieotwierany i faktycznie taki był. Podał jeszcze informację, że gwarancja po numerze seryjnym produktu.

Kupując na Allegro trzeba przed zakupem coś niecoś poczytać…

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-i-reklamacja

@zbigg47 Tylko sprzedawca napisał, że gwarancja producenta jest po numerze seryjnym produktu. Więc nie wiem gdzie mam pisać do niego czy do dewelopera sprzętu

Tak, ale dowód zakupu też jest potrzebny do gwarancji. Masz takowy?

@Dimatheus Sprzedawca nie dołączył paragonu ani nic, myślałem że nie trzeba nic więcej skoro napisał, że gwarancja po numerze seryjnym.

W większości przypadków, z którymi się spotkałem, do sprzętu wysyłanego na naprawę gwarancyjną dodaje się kartę gwarancyjną i dokument potwierdzający sprzedaż. Ten drugi głównie po to, by potwierdzić datę sprzedaży, czyli datę, od której zaczyna płynąć bieg okresu gwarancyjnego.

A co jeżeli sprzedawca takiego nie dołączył? Nic nie mogę zrobić?

Możesz! Ścigać o dokument zakupu.