Problem z nagrywaniem płyt DVD


(Rodian) #1

Kilka dni temu kupiłem DVD-R/RW 16x i mam problem z nagrywaniem płyt DVD. A dokładniej sprawa wygląda w ten sposób. Wypalam płytke DVD z danymi w Nero /wypalałem również w programie załączonym do combosa/ i pojawia się komunikat /w obu przypadkach/ iż płyta została poprawnie nagrana. Ql to jestem zadowolony :smiley: Jednak pojawia się pewien problem :frowning: kiedy wkładam nagraną płytkę do napędu okazuje się że nie ma na niej nic :frowning: :frowning: :frowning: Normalnie w windows i pod linuxem pokazuje mi że płytka jest czysta :frowning: :frowning: :frowning: Straciłem w ten sposób już 4 płyty DVD. Czy może mi ktoś powiedzić jak wypalać płytki DVD aby je wypalać dobrze? i jeżeli ktoś wie, to powiedzcie mi dlaczego taki zonk sie dzieje z mymi DVD? Z góry dziex za odpowiedz.


(Damian) #2

Z tego co piszesz wychodzi na to,iż poprawnie wypalasz płytkę. Obawiam się,że nagrywarka może być... :x


(3dm Racek) #3

eżeli na gwarancji :arrow: ser wis


(JNJN) #4

Zmień nośniki najlepiej na firmowe.

Sprawdz czy nagrywara dobrze się zainstalowała.

Zmniejsz prędkość nagrywania.

Aktualizacja firmware nagrywary.

Poczytaj tu i wrzuć problem:

http://forum.cdrinfo.pl/forumdisplay.php?f=2


(Bad Boy 85) #5

jesli jest to wypalarka firmy liteon to na 100 % do wymiany /serwisu miałem prawie identyczny problem :slight_smile:


(Rodian) #6

Dziex wszystkim za zainteresowanie. Po wielu kombinacjach problem udało mi się rozwiązać, okazało się bowiem, iż na ulotce reklamowej był błąd, gdyż mój sprzęt nie obsługuje płyt DVD+R. A tak przy okazji wie ktoś czym zasadniczo różni się DVD+R od DVD-R?


(Maniooo666) #7

Witam,

POCZYTAJ.


(Francotirador) #8

Nowe nagrywarki DVD Liteon mają błąd w sofcie obsługującym. Trzeba iść do serwisu, tam robią tzw. downgrade - wgrywają soft ze starszej wersji nagrywarki i chodzi jak złoto.


(Damian) #9

Takie rzeczy można zrobić samemu,bez problemu :smiley:


(fiesta) #10

A i owszem tylko w przypadku awarii sprzętu spowodowanej niewłaściwą instalacją wszelkiego rodzaju konsekwencje (czytaj utrata gwarancji) ponosi właściciel . Jeżeli zleci to obsłudze sklepu w którym zakupił sprzęt to oni ponoszą wszelkie konsekwencje, łącznie z wyminą sprzętu na nowy pozbawiony wszelkich usterek, co gwarantuje klientowi umowa gwarancyjna.


(Damian) #11

No tak...tego nie wziąłem pod uwage :slight_smile: