Problem z NATem w Azureusie


(Turek61) #1

Koledzy czytałem już chyba wszystkie posty na tym forum odnośnie kłopotów z NATem przy korzystaniu z Azureusa i szczerze mówiąc nie znalazłem odpowiedzi na mój problem :frowning: .

Od niedawna zaczęły się problemy z transferami szczególnie z UL w Azureusie.Zauwazyłem,że pojawił się problem z NATem a buźki są cały czas żółte.Odpoczatku posiadam publiczne IP(interweniowałem również u dostawcy czy coś nie uleglo zmianie) zacząłem podejżewać nową zaporę BitDefender, którą niedawno zainstalowalem.

Odblokowalem więc w niej port 49152 dla połączeń TCP i UDP dla Azureusa i nic.

Pomyślałem, że wyłączę firewalla i sprawdzę i też występuje problem z osiągalnością połączeń NAT/FIREWALL(TCP) kropka kolor czerwony.

Wszedłem na polską stronę tego programu żeby sprawdzić czy mam odblokowane porty i okazuje się że nawet przy wyłączonej zaporze wszystkie sprawdzone przezemnie porty mają status STEALTH,żaden nie figuruje jako OPEN lub CLOSE :shock: .

Co dziwne...Włączyłem eMule, którego odstawiłem wcześniej do lamusa a w którym zawsze miałem Hight ID i tu też klęska Low ID.

Zaznaczam że mam Windows XP SP1 więc nie mam zapory systemowej.

Wszystko to wskazywałoby na dostawcę a ten zapiera się, że ze wzgl. na moje publiczne IP nie mam zablokowane żadne porty.

Uprzedzę że nie jestem laikiem w sieci torrent i wiem na czym to polega.

Wczesniej korzystalem z innych klientów BitComet, BitSpiryt, Shaeraza i innych.Może ktoś podpowie co moze być przyczyną.

P.S

Proszę nie pisać podpowiedzi typu zainstaluj SP2 i tym podobnych... :smiley:


(sdar) #2

turek61 proszę zmienić tytuł na konkretny


(Kpr2877) #3

Jeśli w/w programy działały to po co chcesz instalować nowe?


(zciwo) #4

A torrenty masz cały czas z tej samej strony, czy jakąś nową znalazłeś?


(Turek61) #5

Cały czas na tej samej stronie.


(boczi) #6

Zamykam do wyjaśnienia