Problem z neostradą 10mb/s - prędkość faktyczna 1-2mb/s

Kilka dni temu podpisałem umowę z neostradą na łącze do 10mb/s ( przez ostatnie 2 lata miałem 2mb/s). Niestety, po podpisaniu umowy prędkość wcale się nie zwiększyła --> jest wręcz przeciwnie, oscyluje ona w granicach 1-2 mb/s. Czasami też nagle zrywa połączenie. Czy ktoś spotkał się już z tym problemem ?

Lukasz0806 ,

Zapoznaj się z tematem i popraw tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało przeniesieniem tematu do Kosza.

Proponuje ci zadzwonić na infolinie neostrady i tam zapytać o przyczyny takiego stanu. Ale umowa mówi że jest to prędkość do 10 Mb/s a nie gwarantowane 10 Mb/s. Więc te 1-2 Mb/s są jak najbardziej zgodne z warunkami umowy.

Poniżej 3 MB możesz zgłosić zażaleniwnie i odwołanie od umowy w ciągu pierwszego miesiąca umowy.

Wczoraj późnym wieczorem prędkość jakby troche się zwiększyła - jest w granicach 6mb/s

Sprawdzałeś wynik speedtest.net? Bo ściąganie plików z HTTP może zależeć od prędkości łącza serwera strony, a nie Twojego.