Problem z neostradą (martwe połączenie)


(Azjatycki) #1

Witam

Neostrada działa , jednak gdy włączę Azureusa to po jakimś czasie (15min.-30min.)transfer spada do zera tak jakby (martwe połaczenie),a po krótkiej chwili następuje przerwanie połączenie ADSL,modem jest cały czas zsynchronizowany przy ponownych próbach połączenia poprzez Dial-up wyskakuje cały czas błąd 721 (komputer zdalny nie odpowiada) ,w momęcie gdy zrestartuje modem połączenie następuje odrazu.zgłaszałem do TPSA-zmienili port,wymieniłem modem na nowy,linia telefoniczna ma dobre paremetry ,przeinstalowałem system,próbowałem ze sterownikami tpsa oraz najnowszymi ze strony sagema,włączałem we wszystkie gniazda USB i cały czas to samo.

mam zainstalowany program Cfossped

posiadam modem sagem f@st 800

Płyta główna ASUS P5VD2-VM P4M900 SATA2 GBLAN RAID VGA uATX

proszę o pomoc

pozdrawiam


(Norbertkrajewski) #2

Miałem kiedyś dokładnie to samo. Problem rozwiązał dopiero zakup nowego modemu na Allegro za 25 zł.


(Azjatycki) #3

jaki modem byś polecił?


(Btw Men) #4

Ja polecam coś bardzo sprawdzonego Lucent CellPipe 20. Modem ethernetowy a nie jakiś badziew na USB.


(Azjatycki) #5

mieliście rację poleciałem do sklepu kupiłem modem ethernetowy Linksys AG241 i po problemie,wszystko wróciło do normy

pozdro


(Lasinski Jacek) #6

azjatycki , też kiedyś miałem identycznie, problem tkwił w modemie. Potem zmieniłem usługodawcę na Multimo i jest jeszcze lepiej.


(Azjatycki) #7

wszystko sprowadza się do jednego - zmienić modem lub usługodawce bo w takiej ekstremalnej sytuacji , gdy tepsie wyczerpią się pomysły co do usunięcia problemu , a tobie opadają już ręce,to ci powiedzą,że to wina twojego kompa i martw się sam