Problem z netem


(Kos@) #1

(Aladar) #2

zrob scana antyvirem i sprawdz ustawienia karty sieciowej czy wszystko jest postaremu


(Kos@) #3

Antywir nic nie wykrywa, a ustawienia sa jak byly.


(S Man1) #4

W jaki sposób może mieć brak sygnału a mimo wszystko korzystać z tlena tudzież gadu ?? Skoro ISP Twojego kumpla twierdzi, że nie ma sygnału to czy nie leży w jego obowiązku (provider'a) aby usunąć usterkę ??


(system) #5

A może tak ostro zasysał, że mu zablokowali porty??

Profilaktycznie też HTTP i FTP??


(3dm Racek) #6

A może nie miał antywirów i zostawiając kompa na noc naraził go na atak ...


(system) #7

jakie masz to łącze bo jeżeli neostrade to bardzo możliwe że ci to połączenie pada jak ci sie dzieje cos takiego polecam Norton System Works 2004 masz tam funkcje podtrzymywania połączenia wtedy napewno ci nie padnie


(boczi) #8

Właśnie.. miałem z tym problem. Zobaczę, wypróbuję. :?


(Marsmo) #9

Wiesz wSz - najciekawsze jest to, że chwilowo też miewałam niemożność otwarcia netu, a mimo wszystko bezproblemowo rozmawiałam na Tlenie. Jest to nielogiczne i samo w sobie sprzeczne (bo niby jakim cudem :o ) - a jednak!

Rzeczywiście provider odpowiada za dostarczanie netu i jego obowiązkiem jest problem rozwikłać!

Co ciekawe - w moim przypadku próby wykrycia przyczyny spełzły na niczym, ale nastapiło tzw. domniemanie (nie udowodnione rzecz jasna). Zwłaszcza, że problem dotyczył tylko mnie - inni tego nie zgłaszali.

Otóż - pobieranie Tlenu jest tu bardzo ważnym aspektem, bo ponoć chodzi na innych przesyłach :? (nie znam się na tym) - stwierdzono prawopodobieństwo, że ktoś na linii mojego łącza wykorzystuje jeden sygnał na kilka komputerów.

U mojego providerka taka rzecz jest niedozwolona bez zgłoszenia, bo coś tam trzeba zmodyfikować na serwerze - i jak ktos nie powiadomi, to rzecz jasna modyfikacji nie będzie. A to może naruszać stabilność całej sieci!

Z reguły - wiele osób mimo wszystko jednak tak robi. W sumie ponoć wszystko jest dobrze, dopóki na tej "domowej sieci" nie rozpocznie się masowe ściąganie. :twisted: Następuje wtedy nadmierne obciążenie i net się u mnie nie załaduje! :evil:

I taką też dostałam odpowiedź od providera. Zresztą byłam świadkiem, jak sprawdzano na serwerze sygnał do mojego domku!

Oczywiście starają się namierzać delikwentów, ale Ci mają sposoby by to namierzanie udaremnić. Pozostaje chodzenie po domach... :? :? :?

Tak było ze mną - co prawda sporadycznie się to zdarza, ale było...

I ponoć możność korzystania z Tlenu, a nie z netu w ogóle (niby paradoks) dowodzi, iż może być podobna sprawa!


(S Man1) #10

Dlatego zadałem pytanie a nie stwierdziłem fakt, ponieważ było to dla mnie dość niepojęte.

Dzięki za uświadomienie :slight_smile:


(fiesta) #11

:? :? :?


(Kbr) #12

również mam radiowe i taką sytuacje też miałem, tutaj problem leży u dostawcy internetowego i z nim gadaj. skoro GG czy tam Tlen ci działa to znaczy że u ciebie jest wsio ok a u nich coś sie porobiło.