Witam, bardzo prosze o sprawdzenie logów, gdyż od dłuższego czasu mam problem z wyskakującymi oknami. Ponawiam temat innego użytkownika, który borykał sie z tym samym. Z góry dziękuje.
http://www.wklej.org/id/1473539/ OTL
http://www.wklej.org/id/1473545/ Extras
http://www.wklej.org/id/1473546/ FRST
http://www.wklej.org/id/1473547/ Addition
Atis
(Atis)
26 Wrzesień 2014 19:51
#2
Odinstaluj Norton lub Avast.
Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :
HKU\S-1-5-21-3847899164-3815476950-3801573758-1000\...\Run: [ASRockXTU] => [X]
HKU\S-1-5-21-3847899164-3815476950-3801573758-1000\...\Run: [zASRockInstantBoot] => [X]
S3 esgiguard; \??\C:\Program Files\Enigma Software Group\SpyHunter\esgiguard.sys [X]
C:\Users\Karolina\Downloads\Farbar-Recovery-Scan-Tool(46164)-dp.exe
C:\AdwCleaner
C:\ProgramData\McAfee
C:\Users\Karolina\Downloads\WinRAR(12398)-dp.exe
C:\Users\Karolina\Downloads\SoftonicDownloader_dla_windows-updates-downloader.exe
EmptyTemp:
Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.
Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.
Atis
(Atis)
26 Wrzesień 2014 21:23
#4
Skasuj folder C:\FRST
Usuń stare punkty przywracania: Aby usunąć wszystkie punkty przywracania
Dysk przeskanuj Malwarebytes Anti-Malware
Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware Premium.
http://wstaw.org/m/2014/03/25/2014-03-25_123039.png
Język PL > Settings > General Settings > Language > Polish
Przeczytaj w jaki sposób należy instalować programy: KLIK - KLIK - KLIK - KLIK
Serdecznie dziękuję za pomoc