Problem z Norton 2005 Live Update

Witam.

Mam problem z Nortonem AntiVirusem 2005, a dokładnie z update’em bazy danych na temat robaków internetowych. Wszystko wcześniej działało poprawnie, renewall date do 2006 roku. Inne składniki instalują się poprawnie, a podczas pobierania sygnatury robaków występuje błąd i odsyła mnie do tej strony http://service1.symantec.com/SUPPORT/sh … d=Symantec

tyle że próbuje wszystkimi opisanymi sposobami to naprawić ale nie działa dalej…

Mam pytanie: czy jeżeli poczekam aż na serverze symantec’a pojawi się nowa baza sygnatór, wszystko będzie działac?

Ja non stop miałem jakieś problemy z update’em w NIS 2005, reinstalacje, czyszczenie rejestru nic nie pomagało,czekanie na nową baze tez, wiec sie go pozbyłem :slight_smile: F-secure rulezzz :smiley:

Skontaktuj się z obsługą techniczną symantreca. :smiley:

Tu masz numer telefonu :arrow: Polska: 0-0-800 311 12 69 :smiley:

http://www.pcworld.pl/news/74392.html

moze tutaj

natomiast ja z wczesniejsza wersja 2003 nigdy nie miałem problemów uaktualnia sie 1-2 razy w tygodniu i wszystko gra ,moze przez to ze nie wykrywa tych rzeczy co 2005 ( robaki dialery oprogramowanie szpiegujące ), pamietam ze jak miałem NIS 2004 tez były problemy z uaktalnieniami bazy wirusów.

Po pierwsze to nie jesteś u siebie w piaskownicy to nie klnij. :evil:

Po drugie sam napisałes że wszystkiego próbowałeś. Napisz czego.

Po trzecie jak zapłaciłeś za program to muszą ci pomóc.

ja tez kiedy miałem wersje 2004 miałem problemy tyle ze sie one same rozwiazywaly :smiley: moze tutaj tez poczekam na nowa wersje bazy sygnatur…

coś te wersje Nortona od 2004 w gore maja problemy z update

IMHO teraz chyba ze wszystkim mają problemy :]

wszystkiego co pisało na stronie + własne próby w plikach symanteca i rejestrze (mam XP)

nie ma wersji 2005

Witam,

może i nie jest, ale już kiedyś była dyskusja na temat faktu,

czy uczestnikom tego forum to odpowiada:

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic … =zajebi%2A

Mi również nie, więc uważam, że lazikar słusznie zwrócił uwagę.

Myśle, że czas najwyższy Rafi

Cała dyskusja OT :arrow: ZSYP

sylvester licz sie ze słowami.

Rafi widzę że zaczynasz swoją starą śpiewkę. Czy koniecznie chcesz żebym przypomniał Ci na jakich warunkach tutaj jesteś ??

Odnośnie problemu nie za bardzo rozumiem dlaczego tak wzbraniasz się przed kontaktem z pomocą techniczną symanteca :? :?

Kupując pełną wersje programu masz zagwrantowane wsparcie z ich strony. Chyba że … :x :x :x

może sciąganie updata blokuje firewall :roll:

hmm, nie sądze bo wcześniej wszystko było OK. ale sprawdze

witam ten sam problem pojawiał sie u mnie. Kontakt z serwisem przez telef. stacjonarny rozwiazał sprawę Połączenie chociaż międzynarodowe - Holandia- ale kosztuje tylko~~~ 0.35 gr nawet godzinne. A sciąganie nowych szczepionek do Nort. Int nie blokuje fierw! !!

0-0-800 311 12 69

PS czasem trzeba dłuzszą chwike poczekać na zgloszenie pomocy technicznej. pozdrawiam

To może podzielił byś sie informacjami na temat rozwiązania problemu skoro już zadzwoniłes… :wink:

Prosze bardzo Pierwszy krok wejśc na witryne Symanteca i pobrać plik LiveUpdate. połączy się z aktulnym i go naprawi. INNY KROK to odinstalować Program ale nie za pomocą płyty instalacyjnej tylko w/g nastepującego schematu Otrzymany od SYMANTECA

Informacje dotyczące całkowitego usunięcia produktów Symantec z komputera:

  1. należy uzyc dodaj/usun programy aby wykasowac wszystkie produkty firmy Symantec

  2. Proszę kliknac Start > Programy > Akcesoria > Windows Explorer.

w menu Narzędzia, wybrać Opcje folderów a następnie zakładkę WIDOK. Odznaczyć “Ukryj chronione pliku systemu operacyjnego”. W dziale “Ukryte pliki i foldery”, zaznaczyć “pokaz ukryte pliki i foldery”. Kliknac OK.

  1. należy wykasowac następujące katalogi /jeżeli nadal pozostają na komputerze/:

C:\Program FilesXNorton Internet Security CAProgram FilesXNorton Personal Firewall CAProgram FilesXNorton Antivirus CAProgram FilesXNorton SystemWorks C:\Program FilesXNorton Password Manager

C\Program FilesXSymantec

C\Program FilesXCommon FilesXSymantec Shared

C:\Documents and SettingsXAII UsersXApplication DataXSymantec C:\Documents and SettingsXApplication DataXSymantec

w przypadku systeny Windows 98 lub Windows Me sa to CAWindowsXAII UsersXApplication DataXSymantec C:\WindowsXApplication DataXSymantec

jeśli nie można skasować pliku Navshext.dll (znajdującego sie w katalogu Norton AntiVirus) należy wykonać

kroki prezentowane w poniższym dokumencie

Error: “Cannot delete navshext.dll…” when deleting the Norton AntiVirus program folder

http://service1.symantec.com/SUPPORT/na … 1907501606

  1. następnie należy wykasowac wpisy w rejestrze związane z Symantec:

należy utworzyć kopie zapasowa rejestru:

Kliknac start -> Uruchom…

w oknie Uruchom należy wpisać: regedit i nacisnąć OK

W edytorze rejestru klikamy na Plik -> eksportuj

jako lokalizacje należy wybrać Pulpit

W polu nazwa pliku proszę wpisać kopiarejestru20040819 i nacisnąć Zapisz i zamknąć edytor rejestru

Ponownie proszę kliknac Start - Uruchom: regedit Należy wykasowac następujące wpisy:

XHKEYJJDCALJVIACHINEXSOFTWAREXSymantec

\HKEY_CURRENT_USER\Software\Symantec

… i zamknąć edytor rejestru

  1. Ponownie zainstalować produkt

Instrukcje instalowania programów po uprzedniej nieudanej instalacji

a) wyczyścić katalog tymczasowy: należy w oknie Windows Explorera wpisać %temp% a następnie

nacisnąć Enter -> wykasowac cala zawartość

b) uruchomić windows w następujący sposób:

klik Start > Uruchom…

Wpisać: msconfig and klik OK.

klik Selective Startup.

w Windows XP poniżej "Uruchamianie selektywne1, tylko “Załaduj usługi systemowe” ma byc zaznaczone.

W systemach Windows 98 i Windows ME proszę odznaczyć wszystko W Windows ME w zakładce Uruchamianie proszę zaznaczyć *StateMgr

kłik Zastosuj, i klik OK.

Zrestartowac komputer

Zainstalować program używając oryginalna plyte CD

Przywrócić normalny tryb windowsa powtarzając kroki 1-2 i zaznaczając pierwsza opcje: Normalne

Uruchomianie

zrestartowac komputer

Powodzenia. U mnie pracuje świetnie Pozdrawiam

I to sie nazywa wyczerpująca odpowiedż :wink:

Przed chwilą bylem u znajomego i okazało się że ma ten sam problem, tzn Live Update pobiera sobie wszystkie aktualizacje jak należy, ale juz zainstalować aktualizacji NAV 2005 i Norton AntiSpam nie chce… :? Dodam ze jest to Norton Internet security 2005 i wykonanie wszystkich operacji ktore opisał Ogi18 nie pomogło nietety… :wink:

dzięki ogi18 ale do tak ‘drastycznych’ kroków jak deinstalacja nie chcę się posuwać, poczekam tydzien aż pojawi się jakas nowa baza a potem sie zobaczy :slight_smile:

aha mam jeszcze pytanie - jakby jednak nie zadziałało to pobrać to?:

http://www.symantec.com/techsupp/cgi-bi … %2Flu.html

Witam. W ubieglym roku była podobna awaria w SYMANTCU. Pobierało się pliki ale nie mozna bylo rozpakować. Po kilku dniach problem usunięto. czy pobrać plik powyzszy? Przyczyn nie działania może być wiele. Mozna plik pobrać. jeśli to nie zadzaiła to niestety pozostanie usunięcie programu i ponowna instalacja. Czy masz zainstalowany programik do dekompresji plików? Moze to być też przyczyną??? PS. Ciekawe bo mój komp pobiera aktualizacje. Wczoraj pobrałem nowe szczepionki. Pozdrawiam dobrego popoludnia i załatwienia problemu.

Update:

Witam DZIŚ jest 23 02. rano sprawdziłem moduł Nort. LiveUpdate. Ściaga nowe definicje i instaluje. pozdrawiam