Problem z nowym tuszem HP

Witam, mam problem z nowym czarnym tuszem HP w drukarce Officejet 4200. Kupiłem nowy tusz zamiennik, jednakże na zamiennikach jadę od dawna. Na początku nowy tusz drukował ok, ale po kilku kartkach zaczął drukować z liniami, a potem w ogóle przestał drukować i wychodziły puste białe kartki. Od samego początku podczas wyrównywania tuszu wyskakuje błąd, że nie widzi kartki. Co robić?

 

Pomóżcie forumowicze! :slight_smile:

Sam od lat korzystam z zamienników i spotkałem się z różnymi przypadkami, czasem dadzą nie ten chip co trzeba i tusz jest wykrywany jako niekompatybilny, czasem sam tusz jest zbyt rzadki lub w przypadku regenerowanych (większość zamienników jeśli nie wszystkie to regenerowane czyli ponownie napełnione pojemniki) źle został napełniony i tusz wycieka…

Ostatnio sam miałem problem z zamiennikiem do HP który na początku działał ale bardzo szybko zaczął wariować (czasem drukarka twierdziła że jest pusty lub że nie ma go wcale), oczywiście złożyłem reklamację w sklepie gdzie go kupiłem a sprzedawca choć zdziwiony że pierwszy raz jest problem z tą firmą bez problemu przyjął reklamację i wymienił mi na inny (wziąłem za dopłatą oryginał dla świętego spokoju).

Może być tak że podobnie jak ja trafiłeś na trefny egzemplarz (chipy w zamiennikach mogą czasem szwankować jako że są to zwykle oryginalne chipy po resecie licznika a elektronika z czasem się psuje) a może być że to coś z drukarką się stało (padła w niej elektronika lub np. tusz zachlapał ci czujnik papieru).