Problem z odczytaniem wlasnych zdjec w canon powershot a400


(Cichytg) #1

nie znalazlem zadnego dzialu na forum pasujacego do mojego prorblemu wiec pisze tutaj.

ok, przejdzmy do problemu,

otoz probuje zaimportowac plik zrobiony na kompie do aparatu, na karte pamieci sd poprzez wbudowany czytnik kart sd w laptopie tak zeby mozna bylo go w nim odczytac, plik ma to samo rozszerzenie, ten sam rozmiar i przy probie podgladu w aparacie wyskakuje komunikat INCOMPATIBLE JPEG FORMAT.

probowalem importowac z wlasna nazwa pliku, z nazwa jaka generuje aparat tylko z numerkiem wyzej, otwieralem zdjecie oryginalne z aparatu i importowalem to zdjecie jakie chce i nadpisywalem je zeby zachowac dane ktore stworzyl aparat (EXIF) i tez nic. co moze byc powodem tego problemu? ktos jest mi wstanie z tym pomoc/wytlumaczyc o co chodzi ?

aparat to canon powershot a400


(Szczepaniakpila) #2

masz rozszerzenie "jpeg" czy "jpg"???? Canon z reguły ma problemy żeby coś otworzyć ZAIMPORTOWANE na karcie...


(Cichytg) #3

JPEG, takie jak tworzy oryginalnie.probowalemz rozszerzeniem JPEG i JPG i nic.

ma problem mowisz? da sie to jakos obejsc ?


(Szczepaniakpila) #4

Spróbuj jeszcze zmienić na ".jpg" może coś pomoże ale wątpię te aparaty nie akceptują przeważnie nic z zewnątrz...Sam mam PowerShot A460...


(Cichytg) #5

UDALO SIE!! :smiley: :smiley: :smiley: tylko ze m isie rozladowaly akumulatorki i nie wiem teraz ktora nazwa poskutkowala i co dokladnie . jak sie naladuja i nie zapomne to napisze co i jak


(Szczepaniakpila) #6

Pewnie poskutkowała "jpg" :slight_smile: