Problem z oferującym sie oprogramowaniem antywirusowym


(Coal) #1

Czy ktos moze udzielic niezbednych wskazowek jak usunac niechciany program ktory pojawil sie u mnie na kompie. Pokazuje w trayu pokazuje sie żółty trójkąt z wykrzyknikiem informujacy że komp jest zainfekowany. Po kliknięciu pojawia sie stronka z programami ktore żekomo mają wyleczyć kompa. Oprocz tego przy wlaczaniu Internet explorera odrazu wlacza sie podobna stronka i wyskakuje komunikat o infekcji. Jak sie pozbyc tego syfu? Prosze o pomoc.

Oto log z Hijacka'a:


(Kacz2n) #2

W hijacku fix:

Usuń też te pliki:

C:\WINDOWS\System32**** ishost.exe

C:\WINDOWS\System32**** issearch.exe

C:\WINDOWS\System32**** ismon.exe

C:\WINDOWS\System32**** isnotify.exe

Tego nie znam:


(Michael89) #3

Wszystko to robisz w awaryjnym z wylaczonym przywracaniem systemu

to co moj przedmowca napisal tez.:wink:

dodatkowo skasuj wpisy w hijacku

C:\WINDOWS\System32\ishost.exe 

C:\WINDOWS\System32\issearch.exe 

C:\WINDOWS\System32\ismon.exe 

C:\WINDOWS\System32\isnotify.exe

po zabiegach log do kontroli i powiedz jak sytuacja z kompem.:wink:


(Myszonus) #4

ciekawe jak ma to zrobić :shock: ?


(Coal) #5

Udało się! Dzieki za pomoc. Zrobiłem co radzialiście i wszytko działa jak należy. Mam jeszcze 2 pytanka. Czemu robi się o w trybie awaryjnym i czy moge usunąć Hijack i backupy czy lepiej żeby został. A oto log do kontroli:


(Kacz2n) #6

Log jest OK. Jeśli wszystko działa OK to backup'y możesz wywalić. A hijacka jak chcesz ale ja bym zostawił sobie gdzieś na wszelki wypadek. Usuwa sie w awaryjnym bo tam łatwiej wywalić niechciany syf. :wink:


(Gblade) #7

dokończ czyszczenie smitfraudfix http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=36654