Problem z oprogramowaniem urządzenia wielofunkcyjnego


(Damaroc) #1

Posiadam urządzenie wielofunkcyjne firmy hp.... zainstalowalem oprogramowanie poprzez instalator windowsowy... niestety po tym nie mogłem w żaden sposób wykonać skanowania. Wiec zainstalowałem oprogramowanie w normalny sposób poprzez instalator z płyty z oprogramowaniem.

Niestety skaner nie reaguje a przy próbie skanowania wyskakuje mi taki o to komunikat:

Przez systemowy skaner wyskakuje mi dokładnie taki sam komunikat.

Urządzenie jest podpięte w prawidłowy sposób, wiec jestem pewien że jest to wina oprogramowania.

Proszę o pomoc.


(p19koz) #2

A sprawdzałeś czy w buforze wydruku nie masz jakiś zaplanowanych zadań?


(Chosen) #3

sprawdz to co napisal kolega wyżej...

po2 moze do troche idiotyczne ale... moze zrestartuj kompa i urządzenie jak to nie pomoże zobacz w panelu sterowania czy domyślnym skanerem jest ten z HPetki a nie jakiś przypadkiem nie wiadomo skąd inny :slight_smile:


(Damaroc) #4

Zrestartowałem komputer, w dalszym ciągu ten sam problem. Domyślnym scanerem jest właśnie hp, czyli ten co mam.


(Cedar) #5

W takiej sytuacji to odłącz urządzenie od komputera, odinstaluj dokładnie wszystkie sterowniki i oprogramowanie od tego urządzenia. Najlepiej jeśli zrobisz to za pomocą np. Revo Uninstaler http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&id=2350

Po tym wyczyść rejestr i dysk np. za pomocą CCleaner http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2& ... +v2.20.920

Po wyczyszczeniu uruchom oprogramowanie z płytki producenta ale zrób to przy odłączonym urządzeniu. Podłączasz je do komputera gdy instalator oprogramowania o to poprosi lub dopiero po zakończeniu instalacji tego oprogramowania.

Na przyszłość- instalacja tego typu oprogramowania powinna zawsze odbywać się przy odłączonym sprzęcie (wyjęty np. kabel usb) chyba, że instrukcja obsługi wymaga innego postępowania.