Problem z otwieraniem stron, downloadem


(M Kanarkiewicz) #1

Witam, otóż... net mi kompletnie zamula od wczoraj ( strona się otwiera conajmniej 30sek. lub wogóle, download - 3kb/s podczas gdy zazwyczaj ok. 100kb/s )... nie wiem co się dzieje, pewnie jakiś wirus czy coś. Zamieszczam log z HijackThis;

http://www.wklej.org/id/28074/

Bardzo proszę o pomoc

Pozdrawiam


(Leon$) #2

usuń HijackThisem >> Fix checked

Pobierz Combofix http://www.searchengines.pl/index.php?s ... ntry395642 ale nie włączaj.

Podczas pobierania i skanu Combofixem proszę wyłączyć wszelkie zapory i antywirusy

Otwórz notatnik i wklej

zapisz jako CFScript.txt (zapisz by ikonka CFScript.txt była obok ikonki ComboFix.exe) >> Przeciągnij i upuść ikonkę CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe

http://img.wklej.org/images/88953CFScri ... iemoes.gif

Powinno rozpocząć się usuwanie

Potem log z usuwania Combofix

:slight_smile:


(M Kanarkiewicz) #3

http://www.wklej.org/id/28119/

Juz chodzi lepiej thx :slight_smile:

EDIT: Jednak tylko trochę, dalej przymula


(Leon$) #4

Wylecz pendriva lub kartę pamięci http://www.softpedia.com/get/Security/S ... Tool.shtml

Flash Disinfector http://www.searchengines.pl/index.php?s ... ntry369724

lub format

Wyłącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach.http://support.microsoft.com/kb/310405/pl

Otwórz notatnik i wklej

zapisz jako CFScript.txt (zapisz by ikonka CFScript.txt była obok ikonki ComboFix.exe) >> Przeciągnij i upuść ikonkę CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe

http://img.wklej.org/images/88953CFScri ... iemoes.gif

Powinno rozpocząć się usuwanie

Potem log z usuwania Combofix

:slight_smile:


(M Kanarkiewicz) #5

znowóż trochę lepiej :slight_smile:

http://wklej.org/id/28154/


(Leon$) #6

Log wygląda na czysty

Pobierz CCleaner http://www.filehippo.com/download_ccleaner/

przeskanuj nim i wyczyść rejestr.

zrób optymalizacje uruchamiania

http://cybertrash.netarteria.pl/cyber/i ... 378.0.html

usuń ręcznie folder C: \Qoobox usuń instalkę Combofix z dysku.

Wyłącz I włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach.http://support.microsoft.com/kb/310405/pl

przeskanuj obszar Mój komputer http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html gdy będą wirusy pokaż raport

:slight_smile:


(M Kanarkiewicz) #7

dzięki, powoli już all wraca do normy :slight_smile:


(M Kanarkiewicz) #8

jednak, to samo nadal, już rozmawiałem z usługodawcą internetu, sprawdzają na łączach już czy coś jest...

Pozdrawiam