Problem z otwórz za pomocą

witam.

mam następujący problem: złapalem jakis syf, chyba zjadlo mi jakies pliki systemowe albo je zablokowalo… jestem w tym zielonkawy wiec zwracam sie o pomoc…:slight_smile: otorz przy wlaczaniu kompa nie uruchamia mi się explorer.exe, trzeba ręcznie lecz menadrzer zadan jest co jakis czas blokowany i trzeba co chwile wchodzic do trybu awaryjnego i wszystko robic, rejest rowniez sie blokuje:/ - dodaj usuń programy - nie da się urucvhmoić bo nie ma pliku rundll32.exe , przy wlaczaniu komoputera wyskakuje jeszcze pare bledow z powodu braku plikow systemowych…:confused: i najważniejszy problem, wszystkie pliki exe wyskakuje: otwórz za pomocą… Menu>uruchom… również wyskakuje otwórz za pomocą, nawet nie da sie uruchomic hijackthis, bo wyskakuje ze jest nieprawidlowa aplikacja windows… co mam zrobic:P? postaram się loga wkleić

ah no i zprzyzwyczajenia juz dodam ze podczas klikania na wyłączx komputer, ten sie nie wylacza a uruchamia ponownie:P

pokombinowalem:P oto log:

http://wklej.org/id/114468/

Jak chcesz się w to bawić to pozdrawiam, ja bym polecał format c:.

myslalem o tym ale niestety nie mam XP na plycie…:confused: a o 98 nawet nie mysle… ozatym nie mam stacji dyskietek:/ format c zrobie moze za tydzien albo 2 jak nabede plyte z windowsem, do tego czasu chialbym chociarz moc popracowac i pograc na kompie… wystarczy aby dzialaly pliki exe(nie wlaczalo sie otworz za pomoca)

Niestety masz Viruta w pełnej okazałości, a blokada rejestru oraz Menedżera Zadań wskazuje na infekcję Sality. :o :o :o

Natychmiastowy format wszystkich dysków i partycji bez wyjątku jest konieczny, gdyż infekcja już za dużo plików zainfekowała.

Przykro mi… :frowning:

format wszystkich partycji jest konieczny? ps: windowsa mam na C, D wydaje sie byc wporzadku - jesli D tez konieczny format to wystarczy prawym na D i formatuj?? - C juz przez biosa z plytka wndowsa tak? :slight_smile: