Problem z otwórz za pomocą

(S1zu1) #1

witam.

mam następujący problem: złapalem jakis syf, chyba zjadlo mi jakies pliki systemowe albo je zablokowalo.. jestem w tym zielonkawy wiec zwracam sie o pomoc..:slight_smile: otorz przy wlaczaniu kompa nie uruchamia mi się explorer.exe, trzeba ręcznie lecz menadrzer zadan jest co jakis czas blokowany i trzeba co chwile wchodzic do trybu awaryjnego i wszystko robic, rejest rowniez sie blokuje:/ - dodaj usuń programy - nie da się urucvhmoić bo nie ma pliku rundll32.exe , przy wlaczaniu komoputera wyskakuje jeszcze pare bledow z powodu braku plikow systemowych..:confused: i najważniejszy problem, wszystkie pliki exe wyskakuje: otwórz za pomocą... Menu>uruchom... również wyskakuje otwórz za pomocą, nawet nie da sie uruchomic hijackthis, bo wyskakuje ze jest nieprawidlowa aplikacja windows.. co mam zrobic:P? postaram się loga wkleić

ah no i zprzyzwyczajenia juz dodam ze podczas klikania na wyłączx komputer, ten sie nie wylacza a uruchamia ponownie:P

pokombinowalem:P oto log:

http://wklej.org/id/114468/

(WooQash) #2

Jak chcesz się w to bawić to pozdrawiam, ja bym polecał format c:.

(S1zu1) #3

myslalem o tym ale niestety nie mam XP na plycie...:confused: a o 98 nawet nie mysle.. ozatym nie mam stacji dyskietek:/ format c zrobie moze za tydzien albo 2 jak nabede plyte z windowsem, do tego czasu chialbym chociarz moc popracowac i pograc na kompie... wystarczy aby dzialaly pliki exe(nie wlaczalo sie otworz za pomoca)

(deFco247) #4

Niestety masz Viruta w pełnej okazałości, a blokada rejestru oraz Menedżera Zadań wskazuje na infekcję Sality. :o :o :o

Natychmiastowy format wszystkich dysków i partycji bez wyjątku jest konieczny, gdyż infekcja już za dużo plików zainfekowała.

Przykro mi... :frowning:

(S1zu1) #5